رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
جمعه 27 اسفند 1400 - 00:46:13
امام جمعه دزفول گفت: توسعه صنایع تبدیلی به ویژه در بخش کشاورزی شهرستان دزفول ضروری است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی قاضی دزفولی روز پنجشنبه در جریان بازدید وزیر صمت از کارخانه قند شهدای دزفول بیان کرد: شرایط خوب آب و خاک کشاورزی در دزفول، زمینه را برای کارهای پژوهشی در این زمینه فراهم کرده است.


بازدید وزیر صمت از 6 شرکت تولیدی و صنعتی خوزستان

سیدرضا فاطمی امین روز پنجشنبه در جریان سفر خود به خوزستان از شرکت های پاک‌چوب در شهرستان کرخه و شرکت های فولاد روهینا ، شرکت قند ،آوان طب ، شرکت روان سازان ( تولید کننده روغن موتور) و پایانه گل و گیاه دزفول بازدید کرد.
وزیر صمت در این بازدید از نزدیک در جریان وضعیت کار و فعالیت این شرکت ها قرار گرفت و با مدیران این شرکت ها در خصوص مسایل و مشکلات آن ها گفت و گو کرد.


نیروی خدمات فرودگاه دزفول 50 میلیون تومان را به صاحبش برگرداند


مدیر روابط عمومی فرودگاه دزفول  چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صاحب این کارت ها که یکی از مسافران پرواز قشم ایر بود کارت های خود در فرودگاه جاگذاشت.
 محمد بخشی‌ با  بیان اینکه هادی سعادت نیروی خدماتی این فرودگاه، پس از یافتن کارت‌های هدیه تلاش کرد صاحب آن را پیدا کند و سرانجام نیز موفق شد، اظهار داشت: مسئولان فرودگاه پس از اطلاع از این موضوع از این نیروی معتمد بابت این اقدام انسان دوستانه قدردانی کردند

فرماندار: جوانان از ظرفیت‌های دزفول برای رشد خود استفاده کنند


علی فرهمندپور عصر چهارشنبه در نشست کمیته جوانان زیر مجموعه کمیته فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر دزفول افزود: اگر در زندگی شهدا،  رزمندگان دفاع مقدس و پیشکسوتان دفاع مقدس کنکاش کنیم متوجه می‌شویم این افراد در دوران جوانی، فعال و پویا بودند.
وی ادامه داد: اگر از دوران جوانی به خوبی استفاده کنیم زمانی که فرصت‌ها از ما گرفته می‌شوند از اقداماتی که در گذشته انجام داده‌ایم لذت خواهیم بود.


شهردار: قیر مناسب برای آسفالت معابر در اولویت دزفول نداریم

شهردار دزفول درنشست علنی شورای اسلامی شهر دزفول  پاسخ به سوال علت عدم کیفیت لکه گیری آسفالت نیز گفت: مسائل متعددی در این خصوص دخیل هستند، برخی مناطق جدید و توسعه یافته اند که مستلزم زیرسازی لایه اول و نگهداری هستند و بواسطه شرایط جوی و استهلاک، گردوخاک، تردد خودروهای سنگین،عدم زیرسازی مناسب به علت سرعت کار و نبود کیفیت لازم  موجب وضعیت نابسامان و عدم کیفیت آسفالت سطح شهرستان شده است

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/93513/رادیوخبری-صبح-ملت-ویژه-شهرستان-دزفول-منتشرشد
بستن   چاپ