رییس سازمان مدیریت بحران کشور :
کار آوار برداری ساختمان متروپل آبادان با دقت در حال انجام است
سه شنبه 3 خرداد 1401 - 12:19:34
ایرنا
رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه کار آوار برداری از ساختمان متروپل آبادان با دقت و ظرافت تمام در حال انجام است گفت : احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در آبادان و محل تخریب ساختمان متروپل شخصا فرماندهی عملیات را عهده دار شدند.

 محمدحسن نامی سه شنبه در بازدید از روند کار آوار برداری از ساختمان متروپل آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از دیشب گروه های آتش نشانی استان های  تهران ، اصفهان ، ایلام و شهرهای استان خوزستان برای امداد رسانی در این منطقه حضور پیدا کردند .

وی ادامه داد : شب گذشته بخشی از آوار برداری انجام شد و امروز به صورت فعال با دریافت تجهیزات خاص مثل دستگاه برش بتون و ستون های آهنی که می‌توانند کار را آسانتر کرده و سرعت بخشند روند آوار برداری ادامه دارد.

نامی ادامه داد : 2 منطقه عملیاتی در این محل وجود دارد که از سمت جلو و پشت ساختمان باید آوار برداری انجام شود تا بتوانیم هرچه سریعتر تا اواخر وقت امروز وضعیت را ساماندهی کنیم.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: از خطرهای پیش رو می توان به تاثیر تخریب این ساختمان با ساختمان همجوار اشاره کرد که برای ایمن سازی آن درخواست آهن آلات شده است ، اگر بتوانیم ستونی برای ایمنی ساختمان تخریب شده نصب کنیم می توانیم کار آوار برداری را بهتر پیش ببریم.

وی خاطر نشان کرد : در حال حاضر آمار دقیقی از جانباختگان در دست نیست ولی تلاش می کنیم تا هرچه سریعتر اطلاعات و آمار دقیقی تهیه کنیم.

بخش‌هایی از مجتمع 11 طبقه برج متروپل در خیابان امیری آبادان ظهر دوشنبه فرو ریخت.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/96056/کار-آوار-برداری-ساختمان-متروپل-آبادان-با-دقت-در-حال-انجام-است
بستن   چاپ