رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
جمعه 10 تير 1401 - 12:17:40
نجات جان فرد سقوط کرده در صخره های ساحلی چال کندی دزفول

مصطفی طحان چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بامداد چهارشنبه سقوط فردی در دیواره های صخره ای ساحل چال کندی دزفول از طریق مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان خوزستان به پایگاه امداد و نجات کوهستان هلال احمر دزفول اعلام شد که پس از ارتباط با خانواده فرد مفقود و دریافت اطلاعات اولیه، یک تیم عملیاتی عازم منطقه مورد نظر شد.

وی افزود: با توجه به اینکه دسترسی زمینی به محل مورد نظر سخت بود بخشی از مسیر با استفاده از یک فروند قایق طی و پس از حدود پنج ساعت جستجو و دسترسی به مصدوم که به تنهایی اقدام به صعود در مسیر کوهستانی منتهی به منطقه چال کندی کرده بود و در اثر سقوط از ارتفاع، خستگی و تشنگی شدید دچار ضعف شده بود پیدا شد.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول:
تامین زمین برای پیست سوارکاری دزفول ضروری است
 محمدحسن پرآور روز چهارشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر دزفول افزود: امیدواریم با رفع مشکل زمین پیست سوارکاری، ساخت این مجموعه آغاز شود.

 وی به روز مبارزه با سلاح های شیمیایی اشاره کرد و ادامه داد: استفاده از سلاح‌های شیمیایی در چند دهه گذشته افزایش زیادی داشته و این موضوع به قدری آزار دهنده است که هیچ انسانی نمی‌تواند در مقابل آن آرام بنشیند و اعتراض نکند.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول بمباران شیمیایی شهر سردشت را نمونه بارزی از تعدی و تجاوز رژیم بعث عراق و استفاده از سلاح‌های نامتعارف و شیمیایی علیه مردم این شهر دانست و گفت: این اقدام موجب شهادت افرادی زیادی شد و همچنان افراد بسیاری بواسطه شیمیایی شدن در عذاب هستند که امیدواریم این سلاح ها هرچه سریعتر برچیده شوند.

داروخانه‌های دزفول به اتوماسیون دانشگاه علوم پزشکی متصل شدند

داود سلمانپور روز چهارشنبه افزود: برای تسریع در امور مکاتبات دانشگاه با داروخانه‌های سطح شهرستان، با مشکلات فراوانی رو به رو بودیم که با هماهنگی و مساعدت اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه این مشکلات برطرف می‌شوند.

وی ادامه داد: برای تمام داروخانه‌های بیمارستانی، درمانگاهی، شبانه روزی، روزانه و روستایی فعال در شهرستان دزفول کاربری ورود به اتوماسیون اداری دانشگاه تعریف و در اختیار آنها قرار گرفته است.

سلمانپور بیان کرد: فعال سازی این سامانه می‌توانند به میزان قابل توجهی از هزینه‌های دانشگاه بکاهد ضمن اینکه حذف کاغذ از مزایای مهم آن است.

اصناف دزفول از تبلیغ کالاها و اقدامات آسیب رسان به سلامت منع شدند

مدیر گروه پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر دزفول گفت
روز چهارشنبه افزود: نخستین بازدید مشترک با موضوع منع تبلیغ کالاها و اقدامات آسیب‌رسان به سلامت با همکاری تیم‌های بازرسی گروه کنترل بیماری‌های غیرواگیر و بهداشت محیط و حضور نمایندگانی از شهرداری، تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی در خرداد ماه انجام شد

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/97448/رادیوخبری-صبح-ملت-ویژه-شهرستان-دزفول-منتشرشد
بستن   چاپ