رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
پنجشنبه 16 تير 1401 - 21:33:10
1/هزینه ی 130 میلیارد ریالی بسیج دزفول 

به گزارش ایرنا، فرمانده ی ناحیه مقاومت بسیج دزفول  ، سرهنگ پاسدار بهروز حکمت پور در گفتگو با اصحاب رسانه  گفت: 130 میلیارد ریال در حوزه محرومیت زدایی از ابتدای سال جاری تاکنون ،در دزفول هزینه شده است.

2/پیش بینی  تولید و عرضه ی 50 هزار تن ذرت دانه‌ای درخوزستان

محمد قاسمی‌نژاد،مدیر شرکت توسعه کشت ذرت نمایندگی خوزستان  روز دوشنبه13تیرماه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در بهار سال جاری حدود 25 هزار هکتار ذرت ،در منطقه خوزستان کشت شده که اغلب به صورت علوفه ای برداشت می‌شوند.
وی ادامه داد: با توجه به قیمت و حمایتی که از ذرت دانه‌ای داشته‌ایم پیش بینی می‌شود، حدود هفت هزار هکتار از این اراضی به صورت دانه ای برداشت شوند که با توجه به وضعیت خوب مزارع پیش بینی می‌شود حدود 50 هزار تن دانه تولید و به بازار عرضه شود.


3/آتش نشانان دزفول و  458 ماموریت در سه ماه نخست امسال 

به گزارش  روابط عمومی شهرداری دزفول، روح اله بهشتی فرد روز دوشنبه13تیرماه  گفت:آتش نشانان در سه ماه نخست امسال 458 ماموریت انجام دادند که این ماموریت ها شامل آتش سوزی اماکن مسکونی، تجاری، تولیدی، صنعتی، خودرو و حوادث امداد و نجات از قبیل آسانسور، تصادف خودرو و ورود جانوران موذی بودند که از طریق شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شده و نیروهای این سازمان، در کمترین زمان ممکن، از پنج ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

 4/اختصاص500 لیتر گازوئیل برای هر تراکتور 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول ،درخصوص اعتراض اخیر تراکتورداران این شهرستان نسبت به تخصیص نیافتن سهمیه سوخت گفت: 500 لیتر گازوئیل به صورت علی الحساب به هر تراکتور اختصاص یافت و در سامانه ثبت شد.

5/پایش 7 ایستگاه منتخب رودخانه دز


 مسعود نوری پوررئیس اداره حفاظت محیط زیست  شنبه شب افزود:  برای حفاظت کیفی و صیانت از منابع آبهای سطحی و زیرزمینی، هفت ایستگاه منتخب رودخانه دز  و ریز آبه های بخش جلگه ای شهرستان دزفول توسط کارشناسان این اداره مورد پایش و نمونه برداری قرار گرفت.
وی پیشگیری ، کنترل زمان مند،کاهش مهارآلودگی های منابع آبی را در ارتباط مستقیم با سلامت جامعه دانست .

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/97677/رادیوخبری-صبح-ملت-ویژه-شهرستان-دزفول-منتشرشد
بستن   چاپ