رادیو دزفول منتشر شد
رادیو خبری صبح ملت ویژه ی شهرستان دزفول منتشر شد
جمعه 24 تير 1401 - 10:08:41
صبح ملت نیوز

🔸11 واحد صنعتی راکد دزفول به چرخه تولید بازگشتند
محمد غلامی،  رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول    روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: 33 واحد صنعتی غیرفعال از سال 99 تاکنون در سطح شهرستان دزفول شناسایی شد که از این تعداد، سه واحد در سال 99 و هشت واحد در سال 1400 به تولید بازگشتند.

🔸رئیس شورای اسلامی شهر دزفول:
شهرداری دزفول مکلف به پرداخت سهم نیم درصدی درآمدها به اداره کتابخانه‌ها است

محمدحسن پرآور روز چهارشنبه در نشست شورای شهر دزفول در محل این شورا افزود: در خصوص پرداخت نیم درصد سهم شهرداری پیگیری و شهرداری را مکلف به پرداخت این  سهم قانونی می کنیم، البته این امر مشروط به هزینه این مبلغ  در شهر خودمان است.
وی ادامه داد: با توجه به جمعیت 500 هزار نفری دزفول  تعداد کتابخانه ها بسیار ناچیز است. از این رو باید برنامه توسعه آینده کتابخانه ها در مناطق مختلف شهر، مصوب شود.

🔸گرما، اسپری فلفل و بازداشت!

آقایان وزرای کشور و راه‌ومسکن؛ بابت ماجرای ‎قطار_مشهد_اهواز از مردم ‎خوزستان و دزفول عذرخواهی کنید!

 
کولرهای چندین سالن قطار مشهد به اهواز به شماره ی 181، روز سه شنبه دچار مشکل شده و زایران چندین ساعت در گرما مانده و بعضی دچار گرمازدگی شدند .
این مورد با بی اعتنایی رییس قطار مواجه شده و در نهایت در ایستگاه بیشه با ورود مأمور پلیس به قصد بازداشت معترضین کار به اسپری فلفل رسید !
شرکت ارائه دهنده ی بلیط نیز از خرابی کولرهای این قطار اظهار بی اطلاعی نمود!

🔸راه اندازی یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون جدید

 یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون به دلیل استقبال بالای مردم دزفول برای انجام واکسیناسیون کرونا در راستای تسهیل در ارائه خدمات واکسیناسیون در مدرسه مکتب زینب (س) راه اندازی شد.

گوینده : زهرا حبیبی
دبیر : لیلا حجازی
تنظیم : حسن فرخی
سردبیر: محمد رشید پور


http://sobhemelatnews.ir/fa/News/98026/رادیو-خبری-صبح-ملت-ویژه-ی-شهرستان-دزفول-منتشر-شد
بستن   چاپ