رادیو شوش منتشر شد ؛
رادیو رسانه ای صبح ملت ویژه ی شهرستان شوش منتشر شد
جمعه 24 تير 1401 - 11:40:48
صبح ملت نیوز
_رئیس بنیاد مسکن بر تسریع روند بازنگری طرح هادی روستاها تاکید کرد

 اکبر نیکزاد ،پنجشنبه،  در حاشیه بازدید از روستاهای شهرستان کرخه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در بازدیدهای بعمل آمده ، اصلی ترین مطالبه مردم روستاهای این شهر اجرای طرح هادی بود.

_ عملیات احداث مخزن ذخیره آب شهر شاوور در شهرستان کرخه آغاز شد

مدیر آبفا شهرستان کرخه از آغاز عملیات احداث مخزن ذخیره آب در تاسیسات شهر شاوور خبر داد و گفت: برای احداث این مخزن بتنی 220 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

مهندس جواد مراونه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مخزن به منظور افزایش ظرفیت ذخیره آب آشامیدنی و تعدیل فشار  شبکه توزیع آب شرب شهر شاوور و منطقه شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است.

وی افزود : با توجه به افت فشار در برخی مناطق شهر و همچنین ماسه دهی چاه ها و ورود مستقیم  آن به شبکه توزیع ، که موجب کاهش کیفیت گردیده ، با اجرای این پروژه در آینده نزدیک شاهد رفع معضل تنش کمی و کیفی آب در این منطقه خواهیم بود و آرزوی دیرینه اهالی این منطقه برآورده خواهد شد.

_ کارگران شهرداری شوش مستحق دریافت مزایای بدی آب و هوا هستند

تعدادی از کارگران شهرداری شوش در گفتگو با ایلنا ، با اشاره به گرمای 50 درجه‌ای هوای شهر شوش ، همزمان با آغاز فصل گرم سال و نیز پدیده ی رایج ریزگردها و رطوبت مستمر هوا و بروز بیماری های تنفسی ، پوستی و قلبی ، خواستار در نظر گرفتن مزایای بدی آب و هوا شدند .

_ سرپرست فرمانداری شهرستان شوش:
24 روستای شهرستان شوش ، از گاز طبیعی ، بهره مند می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود عیدانی ، عصر روز سه شنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه گازرسانی روستاهای شهرستان شوش ، اظهار کرد: گازرسانی به 24 روستای شوش در دستور کار قرار دارد و در سال جاری نیز 18 عملیات گازرسانی در بخش فتح‌المبین و 6 عملیات در بخش مرکزی به پایان خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری شهرستان شوش گفت: از ابتدای سال تاکنون نیز ، عملیات گاز رسانی به 2 روستا از بخش مرکزی و 6 روستا از بخش فتح‌المبین این شهرستان به اتمام رسیده است.

گوینده :فیروز ه روغنیان
دبیر : لیلا حجازی 
تنظیم : حسن فرخی
سردبیر : محمد رشید پور

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/98039/رادیو-رسانه-ای-صبح-ملت-ویژه-ی-شهرستان-شوش-منتشر-شد
بستن   چاپ