گروه اجتماعی رادیو رسانه ای صبح ملت ؛
رادیو رسانه ای صبح ملت ویژه استان خوزستان منتشر شد
جمعه 14 مرداد 1401 - 09:56:36
صبح ملت نیوز

رادیو رسانه ای صبح ملت
با مروری بر خبرهای استان خوزستان در هفته ای که گذشت با صدای خانم محبوبه کاهکش ، منتشر شد

🔹ادامه امدادرسانی هوایی و زمینی به مناطق خسارت‌دیده از سیل در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ، از ادامه امدادرسانی‌های هوایی و زمینی در مناطق صعب‌العبور متاثر از فعالیت سامانه مانسون خبر داد.

وحید شعبانی در حاشیه بررسی روند امدادرسانی در شهرستان باغملک اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در شعب و تیم‌های واکنش سریع، آنسِت و امداد هوایی ، که از مرکز استان خوزستان به منظور تسریع در روند عملیات‌های امدادرسانی ، جستجو و نجات به مناطق متاثر از فعالیت سامانه بارشی مانسون اعزام شده‌اند، تاکنون به 2هزار و 825 نفر امدادرسانی شده است.

🔹برگزاری دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان حادثه متروپل

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد جزئیات برگزاری دومین جلسه دادگاه رسیدگی به متهمان حادثه متروپل گفت: در این جلسه ، در ابتدا اظهارات دو نفر از ورثه متوفیان که در جلسه قبلی حضور نداشتند، اخذ شد.

علی دهقانی اظهارکرد: نماینده دادستان ، دلایل انتساب اتهام به هر یک از متهمان را به صورت جداگانه بیان کرد و متهمان نیز اظهارات و دفاعیات خود را ارائه دادند.


🔹تولید سالانه 5 میلیون بچه ماهی در مرکز تکثیر ماهیان دریایی بندرامام

مدیر کل شیلات خوزستان ضمن قدردانی از محققان و تبریک به همکاران پژوهشکده آبزی پروری آبهای جنوب کشور در بومی سازی بیوتکنیک مولدسازی و تکثیر ماهی باس دریایی آسیایی در خوزستان، گفت: طبیعت و آب و هوای استان خوزستان متمایز است و این ظرفیت خاص باعث ایجاد تنوع در زمینه های شیلاتی شده است.


🔹گلایه فعالان اقتصادی از کمبود پروازهای فرودگاه اهواز

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان از کمبود پروازهای فرودگاه اهواز گلایه و بر پیگیری جدی این موضوع تاکید کرد .

شهلا عموری در گفتگو با ایسنا اظهار کرد : کاهش پروازهای فرودگاه‌های خوزستان ، ضمن ایجاد مشکل برای فعالان اقتصادی، تردد آنها را با مشکل مواجه کرده است .

🔹 برگزاری اولین دوره تور گردشگری مذهبی استان خوزستان در دزفول

عباس چراغ چشم روز پنجشنبه ، ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزای حسینی افزود: به منظور آشنایی هرچه بیشترنوجوانان، جوانان و خانواده ها با آیین های عاشورایی که از گذشته تا کنون در حوزه شهرستان دزفول برگزار شده و می شود ، اداره میراث فرهنگی دزفول با همکاری انجمن مردم نهاد کهن دژ دزفول، اقدام به برگزاری اولین دوره تور گردشگری مذهبی کرده است .

تمام

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/99154/رادیو-رسانه-ای-صبح-ملت-ویژه-استان-خوزستان-منتشر-شد
بستن   چاپ