آخرین مطالب

چگونه محتوای ویدیویی جذاب برای مخاطب تولید کنیم؟

چگونه محتوای ویدیویی جذاب برای مخاطب تولید کنیم؟ فرهنگی - اجتماعی - مقالات علمی - رهنمود های مالی وحسابداری - رادیو پادکست صبح ملت - صدای مردم - حوزه کار وکارگری ، کار آفرینی

چگونه محتوای ویدیویی جذاب برای مخاطب تولید کنیم؟

  بزرگنمایی:
بازاریابی ویدیویی، آن چیزی نیست که چند سال پیش وجود داشت. امروز به ویژه برای شرکت‌هایی که قبلاً توانسته‌اند مخاطبان خود را جذب کنند، بسیار جدی‌تر و مؤثرتر شده است. تعداد زیادی از شرکت‌های کوچک برای دستیابی به اهداف خود، از بازاریابی محتوای ویدیویی استفاده می‌کنند تا از رقابت خارج نشوند.

بازاریابی ویدیویی، آن چیزی نیست که چند سال پیش وجود داشت. امروز به ویژه برای شرکت‌هایی که قبلاً توانسته‌اند مخاطبان خود را جذب کنند، بسیار جدی‌تر و مؤثرتر شده است. تعداد زیادی از شرکت‌های کوچک برای دستیابی به اهداف خود، از بازاریابی محتوای ویدیویی استفاده می‌کنند تا از رقابت خارج نشوند.

چرا فیلم؟ از آنجا که نتیجه‌بخش است و این کارایی تداوم دارد.

اگر به اطراف خود نگاه کنید، خواهید فهمید که محتوای ویدیویی مانند گذشته استفاده نمی‌شود. یوتیوب به دومین موتور جستجوی بزرگ جهان تبدیل شده است.

درست است، نه بینگ نه یاهو، بلکه یوتیوب جایی است که افراد بلافاصله بعد از گوگل برای جستجوی همه‌چیز سراغ آن می‌روند. آنها در جستجوی دستورالعمل‌ها، نسخه‌های نمایشی محصول، فیلم‌های مربوط به طرز کار و… هستند.

در اینجا برخی از آمارهای ویدیویی دیگر، برای متقاعد کردن شما درباره قدرت ویدیوی موجود در وب آورده شده است:

  • 82٪ از کاربران توییتر، محتوای ویدیویی را در سایت میکروبلاگینگ استفاده می‌کنند.
  • 92٪ از بینندگان ویدیوهای تلفن همراه دوست دارند آنها را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند.
  • 87٪ از بازاریابان اینترنت برای دستیابی به اهداف تجاری خود، از محتوای ویدیویی استفاده می‌کنند.

به بیان ساده این مطلب بدین معنی است که نباید به هیچ وجه بازاریابی محتوای ویدئویی را یک مزیت رقابتی منحصر به فرد برای خودتان بدانید.

با گذشت زمان اکثر رقبای شما از این حربه استفاده خواهند کرد و در نتیجه این تاکتیک میبایست بخشی از استراتژی اصلی و روتین بازاریابی شما باشد

اگر می‌خواهید با تلاش‌های بازاریابی محتوا، موفقیت واقعی را بچشید، ارزش فیلم را نباید دست‌کم بگیرید.

داستان‌گویی از طریق ویدیو

قبل از اینکه به نحوه استفاده از بازاریابی محتوای ویدیویی بپردازیم، مهم است که ابتدا بفهمید چه چیزی باعث کلیک ویدیو می‌شود.

در حالی که دلایل زیادی وجود دارد که به ذهن خطور می‌کند، بزرگ‌ترین مورد این است که فیلم‌ها به شما اجازه می‌دهند داستان بگویید.

داستان‌هایی که می‌توانید برای اتصال به مخاطب مورد نظرتان استفاده کنید. داستان‌هایی که بازاریاب می‌تواند از آن برای ایجاد برداشت‌های قدرتمند و روابط طولانی‌مدت استفاده کند. داستان‌هایی که به راحتی ارائه می‌شوند.

بله، ویدیو این امکان را دارد که به چشم‌اندازها و مشتریان‌تان در درک شغل‌تان کمک کند و زمینه‌ای برای تبلیغات آینده ایجاد کند. اما این روشی شگفت‌انگیز برای پخش ایده‌هایتان با داستان‌های معنی‌دار نیز هست و این چیزی است که آن را بسیار هیجان‌انگیز می‌کند.

شما به عنوان مصرف‌کننده به احتمال زیاد درگیر کدام‌یک هستید؟ ویدیویی که به نظر می‌رسد مانند قله فروش است یا روایتی که به شما ارزش محصول را می‌گوید؟

مصرف‌کنندگان اکنون اگر احساس کنند زندگی‌شان پس از استفاده از آن تغییر می‌کند، بیشتر به برند گرایش پیدا می‌کنند. از نظر عاطفی با آنها در ارتباط باشید؛ این مهم است.

همچنین، می‌توانید از ویدیو برای آزمایش محتوای جدید و جسورانه استفاده کنید تا مخاطبان خود را از نظر احساسی تحت تاثیر قرار دهید.

از آنجا که فیلم‌ها ترکیبی از تصاویر، حرکت و صداها هستند، به شما امکان می‌دهند ارتباطات عمیق و معنادارتری با افراد برقرار کنید در حالی که برند خود را در بهترین حالت ممکن قرار می‌دهید.

با این حال برای استفاده بیشتر از ویدیو و کسب موفقیت در تبلیغات ویدیویی، شرکت شما باید چگونگی استفاده از آن را به روش صحیح بداند و درک کند.

تا زمانی که متوجه قدرت واقعی ویدیو نشوید و قدم‌های صحیحی برای شناخت آن برندارید، نتیجه‌ای را که مدنظر دارید مشاهده نمی‌کنید.

بازاریابی محتوای ویدیویی دقیقاً چیست؟

بازاریابی محتوا، در خالص‌ترین شکل آن چیزی جز تولید و توزیع آنلاین مطالبی نیست که بار آموزشی بالایی دارند. هدف از این محتوا، تبدیل مصرف‌کنندگان محتوای آنلاین به مشتری است و همچنین ارائه اطلاعات کافی به مشتریان فعلی و ترغیب آنها به تکرار خرید.

بازاریابی محتوا در کانال‌های مختلف و با کمک انواع مختلف محتوا صورت می‌گیرد. این بدان معناست که به متن محدود نمی‌شود و فیلم، بخش بزرگی از آن است.

از آنجایی که فیلم، روشی قوی و مؤثر برای انتشار پیام بازاریابی شماست، میتواند به شدت باعث ارتقای کیفی سطح استراتژی های بازاریابی محتوایی شما شود. از طرف دیگر، این بستگی به آن دارد که کمپین بازاریابی محتوای ویدیویی خود را با چه کیفیتی انجام دهید و به نتیجه مطلوب برسانید.

5 دلیل معتبر که چرا کسب و کار شما به بازاریابی محتوای ویدیویی نیاز دارد

تاکنون باید فهمیده باشید که بازاریابی محتوای ویدیویی دقیقاً چیست و چگونه به سرعت در حال رشد است. این تاکتیکی است که باید شرکت شما برای کسب درآمد بیشتر از تلاش‌های بازاریابی آنلاین خود به کار ببندد.

حال بیایید به چند دلیل مهم توجه کنیم که چرا باید در بازاریابی محتوای ویدیویی سرمایه‌گذاری کنید و آن را جزئی از استراتژی اصلی شرکت خود کنید.

1. نرخ تبدیل بیشتر

هنگامی که نوبت به اجرای یک کمپین بازاریابی آنلاین می‌رسد، شاخص نهایی که اهمیت دارد نرخ تبدیل است. اگر دورنمای خود را به مشتری تبدیل نکنید، شرکت‌تان در حال رشد نیست، به همین سادگی.

با اعمال بازاریابی در محتوای ویدیویی، می‌توانید تعداد بیشتری از افراد را برای عضویت در خبرنامه خود یا خرید آخرین محصول خود به دست آورید.

در مقایسه با انواع دیگر محتوا، محتوای ویدیویی می‌تواند شفافیت لازم را برای تصمیم‌گیری نهایی به دورنمای خود بدهد. این به شما امتیاز خاصی در رقابت می‌دهد و از آنجایی که فیلم‌برداری باکیفیت کار آسانی نیست، ممکن است مدتی طول بکشد تا دیگران پا به پای شما پیش آیند.

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که 71٪ از بازاریابان معتقدند محتوای ویدیویی بیشترین تاثیر را در نرخ تبدیل دارد که اگر درست انجام شود می‌تواند به راحتی به شما کمک کند با حداقل تلاش نتایج بهتری کسب کنید.

2. ارتباط عاطفی بهتر

اگر به دورنمای رسانه‌های اجتماعی نگاه کنید، متوجه می‌شوید که فیلم‌ها در مقایسه با انواع دیگر محتوا، بیشترین اشتراک‌گذاری را دارند.

با وجود اینکه دلایل زیادی در مورد اینکه چرا مردم دوست دارند ویدیوها را به اشتراک بگذارند وجود دارد، یکی از قویترین «چراها» این است که افراد به سطح ویدیوی صحیح در سطحی احساسی مرتبط ‌شوند.

با ایجاد فیلم‌هایی که برای احساسات مخاطبان هدف‌تان جذابند نه تنها به آنها بهانه می‌دهید تا محتوای شما را به کار گیرند، بلکه آن را در شبکه خود نیز پخش می‌کنند.

به عنوان مثال، اگر به پستی از یک وبلاگ سنتی نگاه ‌کنید، علائم عاطفی ناشی از محتوای ویدیویی را پیدا نخواهید کرد. از صدا گرفته تا جلوه‌های صوتی/موسیقایی مورد استفاده، همه می‌تواند تأثیر مثبتی بر بیننده داشته باشند که در نهایت باعث می‌شوند محتوای شما از بقیه متمایز شود و همچنین به یادماندنی باشد.

هنگامی که افراد علاقه‌مند ویدیوی شما را تماشا می‌کنند در حالی که قویترین احساسات‌شان را برانگیخته است (خوشی، ابهت، عصبانیت، و غیره)، ممکن است آنها را به سمت اقدام سریع سوق ندهد.

با این حال، به آنها کمک خواهد کرد که بعداً وقتی محتواهای بیشتری را از شما مشاهده می‌کنند، تصمیم به خرید از شما بگیرند.

بنابراین، چه در بازار B2B باشید و چه در بازار B2C، اگر احساسات مخاطبان خود را از طریق بازاریابی ویدیویی تحت تأثیر قرار دهید، به شما در کسب و کار بیشتر کمک خواهد کرد.

3. دسترسی بیشتر

عملا میبینیم که تولید ویدیو دیگر مانند چند سال پیش کار دشواری نیست. دیگر نیازی نیست برای دستیابی به کیفیت سطح بالا در استودیو، تمام وقت خود را صرف ایجاد فیلم کنید یا بودجه بالایی داشته باشید.

بله، ما در مورد آن نوع محتوای ویدیویی صحبت می‌کنیم که قبلاً فقط افراد بزرگ قادر به تولید آن بودند.

به لطف پیشرفت تکنولوژی و با استفاده از ابزارهای جدید/نوآورانه، ایجاد و راه‌اندازی فیلم شخصی شما بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر شده است.

در حقیقت، شرکت‌ها بیشتر و بیشتر به سمت تولید فیلم‌های خود و شروع به کار کانال‌های خاص خود می‌روند و این کار حتی در سال‌های آینده آسان‌تر می‌شود.

4. سطح مشارکت قوی‌تر

مطالعات زیادی ثابت کرده‌اند که وقتی محتوای متنی مخاطب شما را درگیر می‌کند، محتوای تصویری به همان نسبت عالی عمل می کند. امروزه مردم دوست دارند از محتوایی استفاده کنند که از نظر بصری جذاب باشد.

اکنون این فقط به عکس محدود نمی‌شود. ثابت شده است که محتوای ویدیویی، بخش بزرگی از جنبش «محتوای تصویری» است.

با تماشای محتوای ویدیویی در سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی دست اول مانند یوتیوب، آپارات و توئیتر می‌توانید ببینید که چگونه ویدیو در ایجاد مشارکت شدید کاربران هدف کمک می‌کند.

وقتی محتوای ویدیویی را برای هواداران اجتماعی خود ایجاد و به اشتراک می‌گذارید، شانس 10 برابر دارید که آنها با فیلم‌تان درگیر شوند که اغلبِ به‌ اشتراک‌گذاری ها و نظرات بیشتر ختم می‌شوند.

با این حال، به خاطر داشته باشید که کیفیت بازاریابی محتوای ویدیویی، بسیار اهمیت دارد و تأثیر مستقیمی دارد بر نوع نتایجی که قادر به تولید آن هستید.

5. کسب رتبه های بالاتر و سریع تر در حوزه سئو

آیا بازاریابی محتوای ویدیویی در سئو تأثیر دارد؟ آیا فیلم‌ها در واقع می‌توانند به شما در رتبه‌بندی بالاتر در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی که رتبه‌بندی آنها سخت است، کمک کند؟

مادامی که درست کار کنید، جواب مثبت است. شکی نیست که گوگل و سایر موتورهای جستجوگر اصلی مانند بینگ، عاشق محتوای ویدیویی هستند و از رتبه‌بندی آن در رتبه‌ای بالاتر از مقالات سنتی دریغ نمی‌کنند.

طبق مطالعه‌ای که توسط کام‌اسکور انجام شده، با اضافه کردن محتوای ویدیویی به سایت خود 53 درصد شانس بیشتری دارید که در صفحه اول SERP ها قرار بگیرید.

این فقط نشان می‌دهد که محتوای ویدیویی باکیفیت می‌تواند تفاوت بزرگی را نه تنها در نرخ تبدیل شما بلکه در ترافیک جستجوی ارگانیک شما ایجاد کند.

درک قیف بازاریابی محتوای ویدیویی

زمانی که چشم‌انداز قیف بازاریابی با محتوای تعریف‌شده را به دست آورید، استفاده از فیلم برای بازاریابی بسیار مؤثرتر خواهد بود. با اجرای ویدیو می‌توانید با استراتژی محتوای خود، فروش بیشتری تولید کنید.

مهم نیست از چه نوع محتوای ویدیویی استفاده می‌کنید، با کمک قیف مناسب برای بازاریابی محتوای ویدیویی می‌توانید:

  • ضمن ایجاد تصور مثبت از آنها، بین مخاطبان مورد نظر خود در مورد محصول یا خدمات خود آگاهی بیشتری ایجاد کنید. این اولین و مهم‌ترین مرحله بازاریابی محتواست زیرا بدون آگاهی، جلب اعتماد غیرممکن است.
  • روی مسئله و راه‌حلی که ارائه می‌دهید متمرکز شوید و به روشنی، مزایای استفاده از محصول خود و آموزش مخاطبان خود را توضیح دهید. این دومین مرحله است که به خریداران آینده‌نگر شما کمک می‌کند تا درک کنند دقیقاً چگونه محصول/خدمات شما می‌تواند به آنها کمک کند.
  • با رقابت کنار بیایید تا دستیابی به تصمیم خرید و انجام کارهای تجاری برایتان آسان شود. این آخرین مرحله قیف است که انتظار می‌رود در عمل، فروش را ببندید.

برای استفاده بیشتر از قیف بازاریابی محتوای خود، مهم است که از نوع مناسب محتوا استفاده کنید تا خریداران بالقوه را از طریق آن به دست آورید.

هنگامی که از محتوای ویدیویی استفاده می‌کنید، قیف شما نه تنها قوی‌تر می‌شود بلکه سرمایه‌تان را نیز به دست می‌آورید. درخواهید یافت که این فیلم رسانه‌ای مناسب برای به دست آوردن همه‌چیز است؛ از ایجاد وفاداری به برند گرفته تا افزایش نرخ تبدیل خود.

7 نکته ساده برای بازاریابی محتوای ویدیویی کارآمد

اگر می‌خواهید بازاریابی محتوای ویدیویی شما به نتیجه برسد، باید رویکردی محاسبه‌شده برای آن در نظر بگیرید. شما نمی‌توانید بازی بازاریابی ویدیویی را کورکورانه انجام داده و انتظار داشته باشید که بازدهی داشته باشید.

در اینجا هفت نکته اثبات‌شده وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا از تلاش‌های بازاریابی محتوای ویدیویی خود، نهایت استفاده را ببرید.

شماره 1: توجه آنها را سریع جلب کنید

کاربران اینترنت همانند گذشته صبور نیستند. امروزه مهم‌ترین چیز، پیدا کردن بهترین مطالب است. اگر به اندازه کافی برای مردم جذاب نباشد، ویدیوی شما را ندید می‌گیرند و به دنبال فیلم دیگری می‌روند و این نباید مایه تعجب باشد.

راه‌حل این است که بیننده‌هایتان را بدون هدر رفتن وقت و تحقق وعده‌های خود درگیر کنید. برای تأثیرگذاری آنها فقط چند ثانیه زمان دارید (کمتر از 10 دقیقه).

بنابراین شروع جالبی در فیلمبرداری داشته باشید و برای رسیدن به نتیجه خیلی صبر نکنید. چه فیلم‌تان طولانی و چه کوتاه باشد، به بینندگان خود انگیزه تماشای آن را بدهید.

شماره 2: ارزش واقعی را تحویل دهید

بازاریابی پرقدرت از طریق محتوای ویدیویی، ارائه ارزشی عظیم است به بیننده به هر شکلی که انتخاب کنید. استراتژی محتوای شما باید بر افزودن ارزش به زندگی مخاطبان هدف‌تان متمرکز شود.

نحوه ارائه این مقدار، ذهنی است؛ زیرا ممکن است آنچه برای مخاطبان‌تان باارزش باشد، برای نوع دیگری از مخاطبان ارزشمند نباشد.

به عنوان مثال، اگر می‌دانید با ایجاد و انتشار محتوای ویدیویی سرگرم‌کننده و در عین حال آموزنده می‌توانید برای دیگران ارزش قائل شوید این کار را انجام دهید.

یا اگر می‌خواهید با ایجاد فیلم‌هایی با دانش خاص (مکان یا صنعت مرتبط) مسیری ساده‌تر انتخاب کنید نیز خوب است. به خاطر داشته باشید که هر ویدیویی که تولید می‌کنید باید قابل تماشا و لذت‌بخش باشد.

بنابراین جالب باشید. مرتبط باشید. درگیری را جستجو کنید.

شماره 3: فراتر از یوتیوب بروید

اگرچه شکی نیست که برنامه بازاریابی محتوای ویدیویی شما بدون یوتیوب کامل نمی‌شود، اما کافی نیست. به عبارت دیگر، کانال‌ها/پلتفرم های به‌اشتراک‌گذاری ویدیوی ارزشمند بسیاری وجود دارد که می‌توانید علاوه بر یوتیوب به آنها سری بزنید.

هدف شما این است که به بهترین وجه ممکن، به مخاطبان مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید و در صورتی که فقط روی یوتیوب متمرکز شوید، این اتفاق نمی‌تواند رخ دهد.

واضح‌ترین دلیل عدم نیاز به در نظر گرفتن پلتفرم دیگر، امکان ارتباط با مخاطب متنوع است. به عنوان مثال، نوع افرادی که می‌توانید با فیلم‌های خود در فیسبوک به آنها برسید، مانند یوتیوب نیست.

زیرا کاربران فیسبوک، محتوای ویدیویی را به روشی متفاوت کشف می‌کنند. همچنین، پلتفرم مختلف افرادی را در گروه‌های سنی گوناگون دارند که از آنها استفاده می‌کنند.

به همین دلیل، منطقی است که بتوانید از امکانات بسیاری از پلتفرم های ویدیویی استفاده کنید. با این حال، بیشتر وقت خود را به پلتفرمی اختصاص دهید که احتمالاً مخاطب هدف‌تان در آن یافت می‌شود.

شماره 4: در رویکرد خود سازگار باشید

ثبات، نقش مهمی در برجسته کردن ویدیوی شما در رقابت بازی می‌کند، چرا؟ از آنجا که ویدیوها بصری هستند، این بدان معناست که شما در نحوه ارائه محتوا محدود نیستید.

با هر محتوای ویدئویی که تولید می کنید نوعی استمرار را ایجاد می کنید که از این طریق مخاطبینتان به خوبی با پیام های محتوایی تان ارتباط برقرار می کنند

از نظر شخصیت، ظاهر و طراحی برند شما تا حد زیادی در بالا نگه داشتن قدرت برند شما اهمیت دارد.

به عنوان مثال، اگر در حال ایجاد فیلم با افراد مختلف هستید، پس از همان بازیگران استفاده کنید تا بینندگان‌تان چهره‌هایی را که قبلاً با آنها آشنا نبودند، ببینند.

به همین ترتیب حتی اگر فقط بر روی فیلم‌هایتان صدا وجود دارد به این نکته نیز توجه کنید که رنگ‌ها و طراحی موجود در ویدیویی که استفاده می‌کنید با یکدیگر سازگار باشند.

همچنین ممکن است بخواهید محتوای ویدیوی خود را از قبل به خوبی برنامه‌ریزی کنید (تقویم محتوای ویدیویی ایجاد کنید) تا مطمئن شوید که با زمان‌بندی نیز مطابقت دارد.

با این حال، وقتی صحبت از سیستم‌های عامل ویدیویی می‌شود، فیلم‌هایتان برای هر یک باید سفارشی شوند.

انتشار ویدیو در اینستاگرام، یوتیوب و فیس بوک
اگر ویدیویی را در اینستاگرام ارسال می‌کنید به شما کمک می‌کند ویدیوهایی بسازید که طبیعی‌تر، بی‌نظیر یا خودجوش به نظر برسند. اما در یوتیوب و فیسبوک، مردم انتظار دارند که حرفه ای بودن را احساس کنند، این همان چیزی است که شما به آنها می‌دهید.

شماره 5: جنبه کیفیت را نادیده نگیرید

فقط به این دلیل که ویدیوها را در یوتیوب یا فیسبوک ایجاد و بارگذاری می‌کنید، به این معنی نیست که باید کیفیت را فراموش کنید. در حقیقت، رعایت کیفیت در این سایت‌های رسانه‌های اجتماعی بسیار مهم است، زیرا آنها توسط جوامع واقعی تعدیل می‌شوند.

اگر در آنها کیفیتی نبینند، کاربران قبل از اینکه انگشت شست خود را به طرف پایین نشانه روند و نظر منفی دهند، دو باره فکر نمی‌کنند.

بنابراین به ویدیوی با کیفیت پایین نه بگویید و به محتوای ویدیوی HD که مردم دوست دارند آنها را با دیگران مشاهده و به اشتراک بگذارند، بله بگویید.

با پیشرفت سیستم‌های عامل ویدیویی در کیفیت و خدمات، انتظار می‌رود تجربه بهتری به کاربران خود بدهید که فقط در صورت متوقف کردن آزمایش صبر بینندگان خود با فیلم‌های بد اتفاق می‌افتد.

به یاد داشته باشید که کیفیت بیش از کمیت قانون شماره یک ایجاد محتوای ویدیویی شگفت‌انگیز است.

شماره 6: برای سکوت بهینه شوید

علاوه بر یوتیوب، سایر سیستم‌های عامل رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و اینستاگرام تمایل دارند به طور خودکار فیلم‌ها را بدون صدا پخش کنند.

کاربر ممکن است تصویری را با صدا تماشا کند یا نکند. اما آمار نشان می‌دهد که حداکثر 85 درصد از فیلم‌های مشاهده‌شده در فیسبوک با میزان صدای تا صفر مشاهده می‌شوند.

انقلاب سکوت
دلیل ساده «انقلاب سکوت» در دنیای ویدیوهای آنلاین (به‌ویژه در رسانه‌های اجتماعی) این است که مردم به طور فزاینده‌ای فیلم‌ها را در دستگاه‌های تلفن همراه خود مشاهده می‌کنند.

از آنجا که تجربه اجتماعی تا حد زیادی ساکت است، به‌خصوص در مورد افراد اطراف، جای تعجب نیست که بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند فیلم‌ها را با صدای خاموش مشاهده کنند.

بنابراین چگونه می‌توانید کاربران را تحت تأثیر قرار دهید وقتی فقط تماشا می‌کنند و گوش نمی‌دهند؟

با ایجاد تصاویری جذاب و در عین حال مرتبط که باعث می‌شود فیلم جذاب شود. اگر در ویدیوی شما دیالوگ وجود دارد به آن زیرنویس انگلیسی اضافه کنید. به طور خلاصه، در فیلم خود صدا داشته باشید اما برای سکوت نیز بهینه شوید.

شماره 7: یک فراخوان به اقدام اضافه کنید

در صورت نبود فراخوان به اقدام مناسب (CTA) ، از بازاریابی محتوای ویدیویی چه استفاده‌ای می‌کنید؟ به لحاظ تجاری، اگر در زمینه بازاریابی محتوای ویدیویی سرمایه‌گذاری می‌کنید، به نتایج قابل اندازه‌گیری نیاز دارید.

با داشتن CTA روشن، تجارت واقعی را حس می‌کنید و نباید از آن چشم‌پوشی کرد.

فراخوان به اقدامات در فیلم‌ها باید پیچیده باشد. ترغیب بینندگان به بازدید از وبسایت یا عضویت در خبرنامه‌تان در انتهای ویدیو معمولاً کافی است.

اما اگر می‌خواهید قدمی جلوتر بروید، ممکن است در وسط فیلم وقتی تماشاگر عمیقاً در فیلم غرق شده است، فراخوان برای اقدام ایجاد کنید.

با این حال، پر کردن فیلم‌هایتان با فراخوان های متعدد جهت اقدام، غیرضروری است. آخرین چیزی که می‌خواهید خاموش باشد، فشار زیاد به بینندگان‌تان است. زیرا بینندگان اذیت‌شده، از فیلم دور می‌شوند و از اشتراک آن با دیگران خودداری می‌کنند.

4 ایده سریع برای بازاریابی با محتوای ویدیویی که می‌توانید امروز در شغل خود استفاده کنید

با ایده‌های خلاقانه محتوای ویدیویی می‌توانید دلهره‌آور به نظر برسید، اما غیرممکن نیست. کاری که با فیلم انجام می‌دهید تا حد زیادی به اهداف‌تان بستگی دارد، بنابراین اگر از آنها آگاه باشید نباید برایتان مشکل باشد.

در اینجا چند ایده وجود دارد که بسته به اهداف بازاریابی می‌توانید در تجارت خود استفاده کنید.

  1. با استفاده از فیلم‌هایی که می‌تواند از پست‌های وبلاگ گرفته تا توصیفات کارمندان باشد، ارزش شرکت یا تجارت خود را به اشتراک بگذارید. ایده ما این است که نوعی محتوای ویدیویی ایجاد کنید که باعث شود برند شما از بقیه متمایز شود. به یاد داشته باشید هرچه مخاطبان‌تان برند شما را بی‌نظیر و قابل اعتماد بدانند، بهتر است.
  2. اخبار شرکت را تهیه کنید و با کمک فیلم‌هایی که از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی‌تان به اشتراک گذاشته می‌شود، اطلاعیه‌های مهم را اعلان کنید. ویژگی جدیدی به محصول شما اضافه شده است؟ از ویدیویی استفاده کنید که مزایا را توضیح دهد. آیا اتفاقی خاص در راه است؟ ویدیویی بسازید که جزئیات و موارد بیرونی آن و اینکه بینندگان چگونه می‌توانند بخشی از آن شوند را به نمایش بگذارد. آیا می‌خواهید تبلیغی خاص را اجرا کنید؟ تبلیغی ویدیویی با فیسبوک را اجرا کنید و آن را با مخاطبان هدف خود به اشتراک بگذارید.
  3. نسخه آزمایشی محصول را تهیه کنید تا افرادی که مایل به خواندن نیستند بتوانند محصول‌تان را در حال کار ببینند. هنگامی که مشتریان آینده‌نگر، محصول‌تان را در شرایط عملی قرار می‌دهند، شما را برند معتبری به حساب آورده‌اند. به مخاطبان خود نشان دهید که محصول‌تان در مورد این است که خودش به چه صورت به فروش رود. نسخه نمایشی ویدیو را به اندازه کافی قدرتمند کنید تا هرگونه شک و تردید را از ذهن مشتری احتمالی خود حذف کنید.

4- نشان دهید که با ایجاد فیلم‌هایی در مورد صنعت خود و درباره موضوعات همیشه‌سبز مربوط به تخصص‌تان، برند شما راهبر افکار است.

به مخاطبان خود کمک کنید تا مناطق دشوار بازار شما را درک کنند. زندگی خود را با فیلم‌های خود راحت‌تر کنید و در عوض، آنها سود بیشتری به شما می‌دهند.

صرف‌نظر از نوع شرکت‌تان، بازاریابی محتوای ویدیویی می‌تواند به پیشرفت شما کمک کند. با این حال، اگر فیلم‌های مسحور‌کننده، ایجاد کردید و از آن طریق بازاریابی کردید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و خوشحال خواهیم شد که در اجرای کمپین خود به شما کمک کنیم.

از طرف دیگر، صفحه خدمات بازاریابی محتوای خود را بررسی کنید تا درک بهتری از نحوه کمک به شما داشته باشیم.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

پاکستان: هیچ نظامی یا غیرنظامی ایرانی هدف قرار نگرفتند

رئیس‌جمهور در دیدار اقشار و منتخبین شهرستان فیروزکوه: دولت به دنبال اولویت‌بندی کمبودها و مشکلات و سپس حل آن‌هاست

پیام مهدی طارمی برای مردم فلسطین

امیرعبداللهیان: هیچ تعارفی با طرف‌های تروریستی در پاکستان و عراق نداریم

اقدام دولت برای حمایت از مستمری‌بگیران

بهره‌مندی هنرستانیها از یک ماه کسری خدمت «سربازی»

یارانه یک میلیونی برای کودکان دارای اختلال رشد 5 دهک اول/ارزیابی 3 ماهه وضعیت رشد کودکان

وزیر دفاع : روسیه باید موضوع تمامیت ارضی ایران را رعایت کند

پالایشگاه‌های چینی برای خرید نفت ارزان راه افتادند

بازار سرمایه و کنترل تورم و نقدینگی و رشد تولید به قلم دکتر جواد درواری

تدوین تله فیلم *خط قرمز*به تهیه کنندگی عباس جاهد در استان اردبیل به پایان رسید

توافق نهایی با هند برای توسعه بندر چابهار

گزارش شرکت مالک نفت‌کش توقیف‌شده آمریکایی از وضع سلامتی گروه کارکنان آن در ایران

در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه هند امیرعبداللهیان اعلام کرد: هشدار ایران به آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی

از سرگیری مرمت پل‌بند تاریخی لشکر شوشتر

امیرعبداللهیان: محاسبه رژیم اسراییل در مورد حماس غلط بود/ به نیروهای مقاومت دستور نمی‌دهیم

مرگ دانشمند ایرانی در یک حادثه

ثبت بالاترین مقدار تولید نفت ایران پس از تحریم‌ها

حذف یارانه تعدادی از یارانه بگیران در دی ماه/ ماجرا چیست؟

تراکتور به دور از حواشی به سمت موفقیت

مصرف سرانه نان در کشور سالی 170 کیلوگرم؛ نان ناسالم چه بلایی سر بدن می‌آورد؟

ویتامین‌ها از طریق مکمل‌ها تأمین نمی‌شوند

ابطال شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان از سوی دیوان عدالت اداری

ارتش آمریکا: 16 نقطه یمن را هدف قرار دادیم

آیا شما یک آدم سمّی هستید

واکاوی یک تراژدی / نابغه ای در لجنزار

آغاز جلسه دادگاه لاهه برای پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه

ارتش یک نفتکش آمریکایی را در دریای عمان توقیف کرد

همدان پایتخت گردشگری آسیا شد

مدیرعامل مرکز مبادله طلا و ارز خبر داد تخصیص اسکناس کشور مبدأ به مسافران تا عید نوروز

طرح آمریکا برای منطقه «بعد از جنگ غزه» با همکاری عربستان

فرصت 2 ماهه بانک مرکزی برای کاهش رشد پایه پولی و نقدینگی

اولین نشست کمیته فلسطین APA رئیس پارلمان کشورهای عربی: ساکنان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شریک جرم هستند

استارت پروژه «نبیل باهویی ٢» با حضور برانکو

وزیر کشور: انفجار تروریستی در کرمان خارج از رینگ حفاظتی مراسم بود

ادغام تعرفه رای دو انتخابات 1402

211 شیء تاریخی ایران در چین

طرح جامع مدیریت دریاچه نمک به تصویب رسید مخبر: دولت با جدیت به دنبال حل مشکلات حمل و نقل عمومی است

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم قم: دشمن سیاست «بیرون کشاندن مردم ایران از صحنه» را پیگیری می‌کند

تعلیق از خدمت 4 کارمند شهرداری دزفول

آخرین وضعیت ثبت‌نام در کاروان‌های حج

استفاده از معلم آقا در دبیرستان‌های دخترانه؛ نیازمند مجوز/ تعیین تکلیف مدیران زن مدارس پسرانه

ماجرای ارسال پیامک برای متقاضیان شیرخشک

دبیر هیات بادبانی استان هرمزگان: گسترش گردشگری ورزش‌های دریایی در هرمزگان یک ضرورت است

آغاز دور جدید گرانفروشی بلیت هواپیما؛ بلیت هواپیما به نرخ مصوب نیست

قوه قضاییه: حکم بخش دوم پرونده هواپیمای اوکراینی صادر شد/ متهم ردیف اول بازداشت است

کشف شیشه و هیروئین از یک خودروی سواری در هندیجان

بارورسازی ابر‌ها برای کشوری وسیع همچون ایران اجرایی و عملی نیست

کنعانی: مسئله دریای سرخ معلول است؛ علت نیست/ تدوین سند همکاری با روسیه در گام‌های نهایی است

اختلاف نظر درباره بدهی 100 میلیارد دلاری