آخرین مطالب

طراحی مسابقه اینستاگرامی در 8 مرحله و نمونه‌های موفق آن

طراحی مسابقه اینستاگرامی در 8 مرحله و نمونه‌های موفق آن فرهنگی - اجتماعی - مقالات علمی - رهنمود های مالی وحسابداری - رادیو پادکست صبح ملت - صدای مردم - حوزه کار وکارگری ، کار آفرینی

طراحی مسابقه اینستاگرامی در 8 مرحله و نمونه‌های موفق آن

  بزرگنمایی:
به نظر رسانه صبح ملت نیوز ،دلایل زیادی وجود دارد که شما بخواهید یک مسابقه اینستاگرامی راه‌اندازی کنید. ممکن است به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام باشید و یا از طریق اینستاگرام مارکتینگ بخواهید به سرعت در این شبکه اجتماعی پرمخاطب رشد کنید. اما برای اطمینان از موفقیت‌آمیز بودن مسابقه‌تان در اینستاگرام باید از قوانین و دستورالعمل‌های این کار آگاه باشید. ما در این مقاله سعی داریم شما را با مراحل اجرای یک مسابقه اینستاگرامی موفق در ۸ مرحله و نمونه‌های آن آشنا کنیم.

 به نظر رسانه صبح ملت  نیوز ،دلایل زیادی وجود دارد که شما بخواهید یک مسابقه اینستاگرامی راه‌اندازی کنید. ممکن است به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام باشید و یا از طریق اینستاگرام مارکتینگ بخواهید به سرعت در این شبکه اجتماعی پرمخاطب رشد کنید. اما برای اطمینان از موفقیت‌آمیز بودن مسابقه‌تان در اینستاگرام باید از قوانین و دستورالعمل‌های این کار آگاه باشید. ما در این مقاله سعی داریم شما را با مراحل اجرای یک مسابقه اینستاگرامی موفق در 8 مرحله و نمونه‌های آن آشنا کنیم.

اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر در سراسر جهان یکی از موفق‌ترین رسانه‌های اجتماعی است.

مسابقه اینستاگرامی - نمودار کاربران فعال اینستاگرام

وقتی نوبت به مقایسه شبکه‌های اجتماعی می‌رسد، اینستاگرام، سایر غول‌های رسانه‌های اجتماعی موجود را شکست می‌دهد.

مسابقه اینستاگرامی - نمودار موثرترین رسانه‌های اجتماعی

بنابراین، اگر این روزها در اینستاگرام حضور پررنگی ندارید، مطمئناً بخش بزرگی از تجارت خود را به راحتی از دست می‌دهید. اما با افزودن مسابقه به صورت گاه به گاه، می‌توانید به طور جدی بازدید اینستاگرام خود را افزایش دهید.

قبل از اینکه به چگونگی ایجاد یک مسابقه موفق اینستاگرام بپردازیم، ابتدا با هم بررسی می‌کنیم که چرا حضور تجارت شما در اینستاگرام اینقدر با اهمیت هست.

واقعا چرا به مسابقه در اینستاگرام نیاز دارید.

در عصر رسانه‌های اجتماعی، همه مشاغل با انواع و اقسام مطالب از جمله پست‌های وبلاگ، اینفوگرافی، پادکست یا ویدیو رونق می‌گیرند و با سرعت برق رشد می‌کنند. اما اگر شما جز آن دسته از کسب و کارهایی هستید که به تازگی اولین فعالیت آنلاین خود را آغاز کرده اید چه باید بکنید؟ و یا شاید تجارت فعلی شما در رقابت با برندهای بزرگتر و معروف تر دچار مشکل و یا رکود شده باشد. در هر دو حالت، شما به ابزاری نیاز دارید که به برجستگی و رونق کسب و کار شما کمک کند.

به عبارت دیگر، هر شرکتی در تجارت، اهداف مختلفی دارد، این اهداف از افزایش آگاهی از برند گرفته تا هدایت فروش، و شما باید ضمن اطمینان از صحت عملکرد هر بخش از تجارت، از تمامی ‌موانع عبور کنید.

یک مسابقه اینستاگرامی دقیقاً این فرصت‌ها را ایجاد می‌کند.

یک مسابقه اینستاگرامی‌دقیقاً این فرصت‌ها را ایجاد می‌کند

اگر هدف شما بازاریابی گسترده است، لازم است بدانید که یک مسابقه در اینستاگرام‌ تقریباً 64 برابر یک پست معمولی نظر (comment) دریافت می‌کند و نیز 3/5 برابر بیشتر از یک پست معمولی، لایک می‌گیرد. پس با استفاده از برگزاری این مسابقات می‌توانید افزایش لایک اینستاگرام داشته باشید.

آیا میدانید اگر می‌خواهید مشتری جدید جذب کنید، حدود 34٪ از مشتریان جدید را می‌توان تنها از طریق مسابقات بدست آورد.

آیا به افزایش نرخ تبدیل (conversion rate) نیاز دارید؟ مسابقات دارای نرخ تبدیل سرسام‌آور (34٪) است، که بسیار بالاتر از انواع دیگر محتوا است.

علاوه بر این، کسانی که مشتاق شرکت در مسابقه شما هستند، آماده اند در ازای دریافت اطلاعاتی، اطلاعات ,و مشارکت شخصی خود را (مانند موارد Like، Unlike یا آدرس ایمیل) خود ارائه دهند.

به عبارت ساده این بدان معنا است که شما در حال طراحی روشی جدید برای شناخت بیشتر مشتریان احتمالی خود و خدمات رسانی به افراد بیشتر هستید. در نهایت، این روش مصرف کنندگان شما را ترغیب می‌کند که مدت بیشتری متعهد به  تجارت شما بمانند.

قوانین اینستاگرام

قبل از راه اندازی مسابقه، به یاد داشته باشید که اینستاگرام یا هر پلتفرم دیگر رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط مردم در سراسر جهان ساخته شده است. در عین حال، همچنین مسئولیت محافظت از حریم خصوصی شما را دارند. از این رو آنها قوانین خاص خود را برای محافظت از مخاطبان خود دارند و این قاعده در رابطه با مسابقات اینستاگرامی‌نیز استثنا نیست. بنابراین، شما می‌بایست اقدامات احتیاطی که در زیر ذکر شده است را قبل از شروع مسابقات خود در نظر بگیرید.

1. برچسب گذاری غیرضروری را حذف کنید.

شما می‌خواهید تا آنجا که ممکن است به بیشتر مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید، بنابراین ممکن است بخواهید  در مسابقات خود از انواع هشتگ‌ها /برچسب گذاری‌ها استفاده کنید یا اجازه دهید آنها دوستان، اعضای خانواده خود را با نام تجاری شما برچسب گذاری کنند.

اما این می‌تواند بر خلاف دستورالعمل‌های اینستاگرام باشد و شما را مجبور به کنار گذاشتن کمپین یا سناریوی بدتر کند، و یا حتی ممکن است حساب شما برای همیشه مسدود شود.

توجه کنید که اگر این افراد، در عین حال که در مورد مسابقات شما نظر می‌دهند، دوستان خود را تگ کنند، امری مورد پسند می‌باشد. اما شما نمی‌توانید آنها را مجبور کنید که در حالی که آن را در پست‌های خود به اشتراک می‌گذارند با نام شما برچسب گذاری کنند (مگر اینکه مستقیماً در آن گنجانده شوند) یا اینکه می‌توانید از آنها بخواهید در صورت محصولات یا خدمات شما، پست مربوطه را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

2. از خود اینستاگرام به عنوان تبلیغات استفاده نکنید.

شما می‌توانید هر تعداد مسابقه که می‌خواهید برگزار کنید و از سیستم عامل اینستا برای ایجاد تعامل گسترده یا حتی تجارت با مخاطبان خود استفاده کنید. اما به هیچ وجه مجاز نیستید اینستاگرام را در تبلیغات خود وارد کنید.

رهنمودهای اینستاگرام دقیقاً توصیه می‌کند که آنها در قبال آنچه ممکن است در مسابقات شما اتفاق بیفتد، حتی مدیریت هرگونه تبلیغات و… هیچ گونه مسئولیتی ندارند. هر کاری که انجام میدهید، کاملا با مسئولیت شخصی خود انجام می‌دهید.

همچنین باید حتما ذکر کنید که تمام مسابقاتی که در پلتفرم آنها برگزار می‌کنید توسط اینستاگرام حمایت، تأیید یا پشتیبانی نمی‌شوند.

اکنون که از همه اقدامات احتیاطی که باید انجام دهید آگاه هستید، بیایید به چند نمونه از مواردی که به شما الهام می‌بخشند، نگاهی بیندازیم.

3 نمونه عالی برای اجرای یک مسابقه موفق اینستاگرام( از نگاه رسانه صبح ملت )

1. Simon & Schuster

مسابقه اینستاگرامی - Simon & Schuster

این صفحه مربوط به یک برند انتشاراتی است که می‌خواهد آگاهی از برند خود را در میان مخاطبین افزایش دهد و همچنین تعداد کاربران خود را به عنوان هدف اصلی افزایش دهد.

آنها این کمپین را با طرح یک سوال عالی آغاز کردند: “بامزه ترین سوتی که تا به حال داشتید چی بوده است؟” و اجازه دادند طرفدارانشان در مورد کارها و بازی‌هاو شوخی ای بامزه خود نظر دهند و جوایز خود را از آن خود کنند.

آنها با یک هدیه برجسته یعنی یک بسته 3 تایی شامل یک کیف دستی، یک کفش و پین‌هایی با عنوان  دردسرهای عظیم را به عنوان هدیه به کاربران خود ارائه دادند و همچنین این فرصت را نه تنها به یک برنده بلکه پیشنهاد خود را برای پنج نفر بطور تصادفی هدیه داد.

2. فلاسک Hydra

مسابقه اینستاگرامی - فلاسک Hydra

دومین مورد مربوط به مارک تجاری بطری آب است که می‌خواست یک مسابقه را به عنوان جشن رسیدن به نقطه عطف 200 هزار دنبال کننده در اینستاگرام برگزار کند. هدف این بود که تعداد کاربران را کمی‌بیشتر گسترش دهند.

این طرح بسیار ساده بود : فلاسک Hydra  را دنبال کنید و دو دوست خود را در قسمت کامنت‌ها تگ کنید تا این افراد فرصت کسب 32 دلار را داشته باشند.

همانطور که می‌توانید تصور کنید، با طرح این مسابقه، این شرکت در عرض چند روز بیش از 12K فالوور به دست آورد!

3. مواد غذایی دومینو

مسابقه اینستاگرامی - مواد غذایی دومینو

این مارک فست فود می‌خواست بداند که مخاطبانشان چقدر به برند خود عشق دارند و چقدر به آنها متعهد هستند. آنها میخواستند بررسی کنند که که آیا طرفداران آنها فقط یک طرفدار معمولی هستند یا یک طرفدار پرو پاقرص.

تصمیم آنها  واقعا حیرت برانگیز بود! آنها طرفداران خود را به شرکت در یک مسابقه عکس برای برنده شدن جایزه عظیم 10000 دلاری دعوت می‌کردند!

این یک ریسک بزرگ بود اما به اندازه کافی قابل توجه بود که ارزش برند خود را به اندازه کافی بتواند افزایش دهد. آنها به سادگی از طرفداران فوق العاده خود خواستند تا عکسی را با محصولات Dominos به اشتراک بگذارند تا بررسی کنند که چگونه این طرفداران از غذاهای خود لذت می‌برند.

البته توجه داشته باشید که این بدان معنا نیست ک شما همیشه می‌بایست هدایای گران قیمت را ارائه کنید تا 10k یا 100k فالوور جذب می‌کنید. این بدان معناست که هر چیز با ارزشی برای مخاطبان شما می‌تواند بازی مسابقه شما را به سطح دیگری برساند.

8 مرحله ساده برای اجرای یک مسابقه موفق اینستاگرام

اکنون ایده‌هایی در مورد چگونگی عملکرد کل این مسابقه اینستاگرام دارید و وقت آن است که بدانید چگونه برای خود یک مسابقه درست کنید. با 8 مرحله زیر میتوانید موفقیت را از آن خود کنید:

1.       یک هدف اصلی در نظر بگیرید.

2.       بر روی انواع مختلف مسابقات تمرکز کنید.

3.       به طرح مسابقه خود اهمیت دهید و ارزش بیشتری را ایجاد کنید.

4.       جایزه ارزنده انتخاب کنید.

5.       چندین برنده یا جایزه انتخاب کنید.

6.       مهلت تعیین کنید.

7.       در نظر گرفتن نحوه توزیع جوایز

8.       با استراتژی‌های تبلیغاتی، مسابقه خود را تقویت کنید.

1. یک هدف اصلی در نظر بگیرید.

هر مسابقه ای که شروع می‌کنید باید اهداف خاصی را برای آن مد نظر داشته باشد، اهدافی که به نتیجه مطلوب  برسند.

در اینجا برخی از متداول ترین اهداف مسابقه اینستاگرام آورده شده است:

  • مراجعه مستقیم به صفحات محصول یا خدمات خاص
  • آگاهی از برند را توسعه دهید
  •  ایجاد یک لیست ایمیل
  • گرفتن فالوور بیشتر
  • جذب مخاطب (لایک، نظرات، اشتراک‌ها)
  • محتوای تولید شده توسط کاربر بیشتر دریافت کنید.
  • فزایش فروش محصول یا خدمات

در نتیجه در اولین قدم اهداف کمپین خود را انتخاب کنید که سوزن تجارت شما را به حرکت در بیاورد و به رشد سریع برند شما کمک کند.

2. بر روی انواع مختلف مسابقات تمرکز کنید.

هنگامی‌که تصمیم گرفتید با کمپین خود چه اهدافی را می‌خواهید بدست آورید، در مرحله بعد باید به این فکر کنید که چگونه برای مسابقات خود ایده تولید کنید.

در اینجا برخی از گزینه‌های محبوب گردآوری شده دارد که می‌توانند باعث صرفه جویی در زمان شما گردد.

  •  محتوای تولید شده توسط کاربر

مسابقه اینستاگرامی - محتوای تولید شده توسط کاربر

محتوای تولید شده توسط کاربر یک روش عالی برای جذب مخاطب است بدون اینکه کار زیادی نیاز به انجام باشد.

این مفهوم ساده است – بگذارید دیگران به شما کمک کنند تا محتوایی برای شما ایجاد کنند تا حداکثر استفاده را داشته باشید.

یک بار استارباکس این کار را با موضوع هفته انجام داد. آنها به سادگی از مخاطبان خود خواستند تا با به اشتراک گذاشتن عکسی با استفاده از محصولاتشان، خلاقیت نشان دهند. میزان تعامل بسیار بالاتر از انتظار آنها بود و بیش از 300 هزار فالوور جذب کردند.

  • مسابقه سلفی

مسابقه اینستاگرامی - مسابقه سلفی

این مورد نیز شبیه همان مورد اول است، اما کاربران شما به جای عکس محصول، سلفی می‌فرستند.

Toppsforindia اخیراً با تشویق مخاطبان خود برای گرفتن عکس سلفی با حیوانات خانگی خود مسابقه ای را برگزار کرد.

  • مسابقه کپشن

مسابقه اینستاگرامی - مسابقه کپشن

در این مسابقه بی نظیر، شما یک عکس بارگذاری می‌کنید و به دیگران اجازه می‌دهید کپشن را برای عکس شما ایجاد کنند و سپس با قضاوت یا بر اساس بیشترین میزان لایک، برنده ای را انتخاب می‌کنید. پس باید  کپشن اینستاگرام خود جذاب کنید.

  • برای برنده شدن، دنبال کنید و به اشتراک بگذارید یا تگ کنید

مسابقه اینستاگرامی - برای برنده شدن، دنبال کنید و به اشتراک بگذارید یا تگ کنید

این یکی از ساده ترین راه‌ها برای بردن مسابقه شما به سطح دیگری است. در این روش شما به سادگی از مخاطبان خود می‌خواهید که برند شما را با حساب‌های اینستاگرام خود لایک کنند، دنبال کنند، و یا با دوستان خود به اشتراک بگذارند یا حتی تگ گذاری کنند.

هرچه آنها بیشتر این کار را انجام دهند و در یک بازه زمانی کوتاه تر به نتیجه برسید، سطح بالاتری از جذب مخاطبین خواهید رسید.

به طور مثال در این پست اینستاگرام وب‌رمز از کاربران خواسته شده که پست را لایک کرده و سه نفر را در کامنت تگ کنند و سپس از بین آنها قرعه کشی شده  و یکی از جوایز به آنها تعلق می گیرد.

  •  مسابقه داستان موفقیت در اینستاگرام

مسابقه اینستاگرامی - مسابقه داستان موفقیت در اینستاگرام

شاید برای یک ایجاد بک مسابقه برای اولین بار، این گزینه، انتخاب صحیح نباشد، اما این یک ایده مسابقه خلاقانه دیگری است که از دنبال کنندگان خود بخواهید که داستان‌های موفقیت و رضایت فعلی خود را بازگو کنند، پس شما می‌بایست از آن افراد بخواهید در مسابقه شرکت کنند.

بهترین قسمت این روش، این است که ارزش برند شما را به همتایانی که حتی مشتری شما نیستند، نیز نمایش خواهد داد فقط به این دلیل که آنها اکنون می‌دانند تجارت شما به موفقیت شخص دیگری کمک کرده است.

3. به طرح مسابقه خود اهمیت دهید و ارزش بیشتری را ایجاد کنید.

مسابقه اینستاگرامی - به طرح مسابقه خود اهمیت دهید

طرح اولیه، مهمترین مرحله در ایجاد این باور برای داوطلبان شما می‌باشد که چرا باید در مسابقه شما شرکت کنند. اگر تعادل خود را برای درست کردن این طرح از دست بدهید، به سختی می‌توان افراد را تشویق کرد که با شما بیشتر همراه شوند.

لازم نیست که طراحی شما عالی یا خلاقانه باشد، اما هر چیزی که شما سعی در پیاده سازی آن دارید در معرض نمایش مخاطبین شما می‌گذارد و در حالی که دامنه دسترسی شما را گسترش می‌دهد، تأثیر بسزایی روی افراد دارد.

علاوه بر این، یک طرح مسابقه خوب مردم را به اقداماتی که شما می‌خواهید انجام دهند، بیشتر جلب می‌کند.

بطور مثال ماریسا مربی یوگا مسابقه خود را با رویکردی غیرمعمول با اعلام “هدیه ورزش بهاری” آغاز کرد و به مخاطبان خود گفت که منظور او چیست. این نسخه به وضوح توصیف می‌کند که او می‌خواست کل بهار را به ورزش و فعالیت پرداخته و آن را این گونه جشن بگیرد.

و به عنوان یک جشن، این هدیه با ترکیبی از سه جایزه ارائه شد: یک حصیر یوگا، یک زیرانداز ورزشی و یک مکمل پروتئینی. این بدان معنی است که افرادی که آماده لذت بردن از بهار هستند، می‌خواهند با یک انگیزه خاص در آن شرکت کنند.

مسابقه اینستاگرامی - به طرح مسابقه خود اهمیت دهید و ارزش ببیشتری قائل شوید

این طرح که با احساسات مستقیم افراد در ارتباط می‌باشد و همچنین باعث وسوسه شدن افراد با جایزه‌های متعدد می‌شود به جای برخی از امور ساده مانند لایک کردن عکس، تگ کردن دو نفر، یا حتی استفاده از هشتگ برند آنها نیز میتواند بسیار موفق آمیز باشد .

4- جایزه ارزنده انتخاب کنید.

مسابقه اینستاگرامی - جایزه ارزنده انتخاب کنید.

اینکه بفهمید چه جایزه ای باید بدهید یکی از مهمترین نگرانی‌هایی است که اکثر برندها دارند.

متأسفانه، شرکتها هنگام تصمیم گیری در مورد جوایز اشتباهات بزرگی مرتکب می‌شوند و به نوعی فکر می‌کنند که دادن تلفن همراه یاIpad  تنها گزینه جذب مخاطبین با کیفیت در مسابقات است.

اما در واقعیت، کاملا متفاوت است. دادن آیفون  به عنوان جایزه کار درستی نیست، بلکه دادن این وسایل غیر ضروری اغلب منجر به پیروان جعلی می‌شود.

در اینجا مثالی از یک مسابقه تناسب اندام xercise4less آورده شده است. این شرکت تناسب اندام به وضوح در مورد هر جایزه خود به صورت مختصر به رژیم غذایی 1 ماهه غذا و 1 سال عضویت رایگان اشاره کرد.

این جوایز برای افرادی که برای سلامتی و تناسب اندام خود ارزش قائل هستند، بسیار مورد توجه قرار میگیرد و امکان افزایش کیفیت ورودی یا حتی مخاطبین واقعی را دارد.

5- چندین برنده یا جایزه انتخاب کنید.

مسابقه اینستاگرامی - چندین برنده یا جایزه انتخاب کنید

بسیار مهم است که علاوه بر این که به کیفیت فکر کنیم، روی کمیت نیز تمرکز کنیم.

بیایید لحظه ای به آن فکر کنیم، اگر یک مسابقه فقط یک جایزه برای یک برنده در نظر گرفت، این احتمال وجود دارد که در آن شرکت نکنید فقط به این دلیل که شانس بردن شما تقریبا هیچ است.

در عین حال، اگر نگاهی به مسابقه ای بیندازید که احتمال اهدای جوایز به چندین برنده (بگذارید بگوییم پنج برنده) در آن هست، حداقل آن را یک بار امتحان می‌کنید.

این یک انگیزه روانشناسی است که ذهن شما را به فکر فرو می‌برد که شما ممکن است شانس این را داشته باشید که برنده شوید؛ حتی اگر شما واقعا برنده نشوید. برای مخاطبان شما نیز همین طور است. لذا این افراد با خوشحالی وارد مسابقه می‌شوند.

لازم نیست نگران صرف هزاران دلار برای میزبانی چندین جایزه باشید. در عوض، خدمات یا محصولات خاص خود یا ترکیبی از آنها را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال Paperhouse_me تلاش کرد تا هشت جایزه را به هشت برنده اهدا کند. این  کار تنها در  در مدت یک ساعت منجر به 1749 لایک شد.

6. مهلت تعیین کنید

مسابقه اینستاگرامی - مهلت تعیین کنید

روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای تعیین مدت زمان مسابقه خود انجام دهید. البته این به نوع مسابقه شما و نحوه تبلیغ آنها بستگی دارد.

اگر نگران افزایش فالوور‌های خود هستید، ممکن است مدت زمان بیشتری را نیاز داشته باشید. با این حال، اگر از مسابقه خود برای جشن گرفتن مناسبت‌هاص خوب یا موفقیت‌های اخیر خود (مثلاً در عید نوروز، شب یلدا یا راه اندازی محصول جدید) استفاده می‌کنید، چند روز کافی است.

مهلت خود را با توجه به نیاز و اولویت خود تعیین کنید. هر کاری انجام می‌دهید، این موضوع را برای مخاطبان خود روشن کنید تا آنها بتوانند با اطمینان شرکت کنند.

مسابقه اینستاگرامی - تعیین مهلت

به طور مثال در این پست برای شرکت در قرعه‌کشی بازه ی زمانی “مهلت شرکت در مسابقه تا 1 ژانویه یا 11 دی ماه” تعیین شده است .بنابراین به این طریق به کاربرانتان زمان می دهید تا بدانند وقت زیادی ندارند و باید سریع اقدام نمایند.

7. در نظر گرفتن نحوه توزیع جوایز

مسابقه اینستاگرامی - در نظر گرفتن نحوه توزیع جوایز

اگر قصد دارید جوایز خود را در شهرهای خاص مانند تهران یا شهرستان‌ها یا سایر نقاط جهان تهیه کنید، می‌توانید آن را در توضیحات نیز ذکر کنید. همچنین اینکه آیا شما هزینه حمل و نقل را پرداخت می‌کنید را نیز بیان نمایید و مطمئن شوید که این موضوع نیز روشن شده است.

8. با استراتژی‌های تبلیغاتی، مسابقه خود را تقویت کنید.

آخرین و مهمترین نکته این است که هنگامی‌که شما یک استراتژی تبلیغاتی عالی دارید، کمپین شما می‌تواند فراتر از تصورات شما باشد. این روش مطمئن برای افزایش مخاطبان شما است.

جهت این کار می‌توانید 3-5 تبلیغ اینفلوئنسری برای کمپین خود در نظر بگیرید، یا سعی کنید با تبلیغات اینستاگرام مسابقه را تقویت کنید. البته، این اتفاق در اینستاگرام رخ می‌دهد اما شما نباید فقط این کمپین را فقط در این کانال تبلیغ کنید، بلکه آن را با بهترین روش‌ها در Facebook، Twitter، Pinterest، Linkedin خود نیز به اشتراک بگذارید.

شاید شما خوانندگان وبلاگ یا مشترکان ایمیل چندانی ندارید، از این فرصت استفاده نموده و آنها را نیز برای ملحق شدن در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود تشویق کنید.

نتیجه گیری

اگر اولین بار مسابقه ای ایجاد می‌کنید، ممکن است متوجه شوید راه اندازی یک مسابقه اینستاگرام طاقت فرسا باشد، اما هرچه بیشتر آنها را انجام دهید، در آن مهارت بهتری خواهید داشت. این نکات را برای ایجاد مسابقه بعدی خود امتحان کنید و به ما بگویید که چگونه آنها برای شما موفقیت کسب کرده اند!


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

پاکستان: هیچ نظامی یا غیرنظامی ایرانی هدف قرار نگرفتند

رئیس‌جمهور در دیدار اقشار و منتخبین شهرستان فیروزکوه: دولت به دنبال اولویت‌بندی کمبودها و مشکلات و سپس حل آن‌هاست

پیام مهدی طارمی برای مردم فلسطین

امیرعبداللهیان: هیچ تعارفی با طرف‌های تروریستی در پاکستان و عراق نداریم

اقدام دولت برای حمایت از مستمری‌بگیران

بهره‌مندی هنرستانیها از یک ماه کسری خدمت «سربازی»

یارانه یک میلیونی برای کودکان دارای اختلال رشد 5 دهک اول/ارزیابی 3 ماهه وضعیت رشد کودکان

وزیر دفاع : روسیه باید موضوع تمامیت ارضی ایران را رعایت کند

پالایشگاه‌های چینی برای خرید نفت ارزان راه افتادند

بازار سرمایه و کنترل تورم و نقدینگی و رشد تولید به قلم دکتر جواد درواری

تدوین تله فیلم *خط قرمز*به تهیه کنندگی عباس جاهد در استان اردبیل به پایان رسید

توافق نهایی با هند برای توسعه بندر چابهار

گزارش شرکت مالک نفت‌کش توقیف‌شده آمریکایی از وضع سلامتی گروه کارکنان آن در ایران

در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه هند امیرعبداللهیان اعلام کرد: هشدار ایران به آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی

از سرگیری مرمت پل‌بند تاریخی لشکر شوشتر

امیرعبداللهیان: محاسبه رژیم اسراییل در مورد حماس غلط بود/ به نیروهای مقاومت دستور نمی‌دهیم

مرگ دانشمند ایرانی در یک حادثه

ثبت بالاترین مقدار تولید نفت ایران پس از تحریم‌ها

حذف یارانه تعدادی از یارانه بگیران در دی ماه/ ماجرا چیست؟

تراکتور به دور از حواشی به سمت موفقیت

مصرف سرانه نان در کشور سالی 170 کیلوگرم؛ نان ناسالم چه بلایی سر بدن می‌آورد؟

ویتامین‌ها از طریق مکمل‌ها تأمین نمی‌شوند

ابطال شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان از سوی دیوان عدالت اداری

ارتش آمریکا: 16 نقطه یمن را هدف قرار دادیم

آیا شما یک آدم سمّی هستید

واکاوی یک تراژدی / نابغه ای در لجنزار

آغاز جلسه دادگاه لاهه برای پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه

ارتش یک نفتکش آمریکایی را در دریای عمان توقیف کرد

همدان پایتخت گردشگری آسیا شد

مدیرعامل مرکز مبادله طلا و ارز خبر داد تخصیص اسکناس کشور مبدأ به مسافران تا عید نوروز

طرح آمریکا برای منطقه «بعد از جنگ غزه» با همکاری عربستان

فرصت 2 ماهه بانک مرکزی برای کاهش رشد پایه پولی و نقدینگی

اولین نشست کمیته فلسطین APA رئیس پارلمان کشورهای عربی: ساکنان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شریک جرم هستند

استارت پروژه «نبیل باهویی ٢» با حضور برانکو

وزیر کشور: انفجار تروریستی در کرمان خارج از رینگ حفاظتی مراسم بود

ادغام تعرفه رای دو انتخابات 1402

211 شیء تاریخی ایران در چین

طرح جامع مدیریت دریاچه نمک به تصویب رسید مخبر: دولت با جدیت به دنبال حل مشکلات حمل و نقل عمومی است

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم قم: دشمن سیاست «بیرون کشاندن مردم ایران از صحنه» را پیگیری می‌کند

تعلیق از خدمت 4 کارمند شهرداری دزفول

آخرین وضعیت ثبت‌نام در کاروان‌های حج

استفاده از معلم آقا در دبیرستان‌های دخترانه؛ نیازمند مجوز/ تعیین تکلیف مدیران زن مدارس پسرانه

ماجرای ارسال پیامک برای متقاضیان شیرخشک

دبیر هیات بادبانی استان هرمزگان: گسترش گردشگری ورزش‌های دریایی در هرمزگان یک ضرورت است

آغاز دور جدید گرانفروشی بلیت هواپیما؛ بلیت هواپیما به نرخ مصوب نیست

قوه قضاییه: حکم بخش دوم پرونده هواپیمای اوکراینی صادر شد/ متهم ردیف اول بازداشت است

کشف شیشه و هیروئین از یک خودروی سواری در هندیجان

بارورسازی ابر‌ها برای کشوری وسیع همچون ایران اجرایی و عملی نیست

کنعانی: مسئله دریای سرخ معلول است؛ علت نیست/ تدوین سند همکاری با روسیه در گام‌های نهایی است

اختلاف نظر درباره بدهی 100 میلیارد دلاری