در ماه آگاهی رسانی جهانی سرطان کودکان
برج آزادی به رنگ طلایی درآمد
فرهنگی
بزرگنمایی:
برج آزادی در یک اقدام فرهنگی با کمپین آگاهی رسانی در خصوص بیماری سرطان در دوران کودکی به رنگ نماد جهانی این کمپین، رنگ طلایی در آمد.
به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز، ماه سپتامبر در تقویم جهانی به ماه آگاهیرسانی سرطان کودکان نامگذاری شده است و سازمانهایی که در این زمینه فعالیت دارند به دعوت انجمن بین المللی آنکولوژی کودک (SIOP) و انجمن بین المللی سرطان کودک (CCI) با هدف یادآوری، فرهنگسازی و آگاهیرسانی، اقداماتی را در جامعه به ویژه گروههای مرتبط با کودکان همچون والدین جوان، معلمان و مربیان و پزشکان اطفال و عمومی انجام میدهند تا آگاهی و توجه بیشتری نسبت به نشانههای بیماری سرطان کودک ایجاد شود.
آگاهی هر چه بیشتر جامعه و متخصصان به علائم بیماری به تشخیص زودهنگام کمک خواهد کرد و تشخیص زودهنگام این بیماری نیز به درمان مؤثرتر، کم هزینه تر و کم دردتر منجر خواهد شد.
رنگ طلایی، نماد جهانی آگاهی رسانی درباره سرطان های دوران کودکی است و به همین مناسبت برج آزادی در یک اقدام فرهنگی به رنگ طلایی در آمد تا یادآور بررسی علایم سرطان در کودکان خانواده ها شود./ انتهای پیام
ندا حسنی - صبح ملت نیوز