آخرین مطالب

ریس کمیسیون خدمات شهری شورا شهر مسجد سلیمان گفت :توسعه شهری برنامه اول کاری شوراست

سخنگوی شورا شهر مسجدسلیمان با شرح پروژه‌ای مختلف عملکرد شهردار را قابل قبول دانست خوزستان

سخنگوی شورا شهر مسجدسلیمان  با شرح پروژه‌ای مختلف عملکرد شهردار  را قابل قبول دانست

  بزرگنمایی:
عزیزقلی زمانپور در مصاحبه‌ای اختصاصی شرح پروژه‌های مختلف در حوزه آسفالت ، روکش آسفالت ، خرید ماشین آلات مورد نیاز شهرداری پویا با هدف ارائه خدمات بهتر و بیشتر ، پروژه‌ای ساخت ابنیه و لایه روبی با هدف مدیریت مسیل و آبهای سطحی و ..


ریس کمیسیون  خدمات شهری شورا شهر مسجد سلیمان در مصاحبه‌ای اختصاصی  شرح پروژه‌های مختلف در حوزه آسفالت ، روکش آسفالت ، خرید ماشین آلات مورد نیاز شهرداری پویا با هدف ارائه خدمات بهتر و بیشتر ، پروژه‌ای ساخت ابنیه و لایه روبی با هدف مدیریت مسیل و آبهای سطحی و دیگر پروژه‌ای  در حال انجام در سطح حوزه شهری مسجدسلیمان ، عملکرد شهردار این شهرستان را قابل قبول عنوان کرد و افزود: دکتر آرش قنبری شهردار انتخابی اعضای شورای شهر مسجدسلیمان از همان ابتدای  آغاز به کار خود تا کنون با احصاء مشکلات در حوزه های مختلف عمرانی ، رفاهی و خدمات شهری پروژه‌های بزرگ و خوبی را انجام داده است .
عزیزقلی زمانپور با بیان اینکه متاسفانه تقریبا همه ی شهرستان نیاز به آسفالت ، ترمیم و روکش آسفالت دارد ، تعریف پروژه‌های عمرانی را بر اساس مناطق با اوضاع وخیم‌تر و نیاز مبرم عنوان کرد و گفت :بحمدالله تاکنون در مناطق مختلف شهری عملیات اجرایی آسفالت و روکش آسفالت کولرشاپ، میدان دانشگاه ،دره اشکفت ، نفتک ، بازار شوشتریها، نمره هشت ، دره گلگیری ،پنج بنگله ، سرکوره ها، سبزآباد ، محور مین آفیس ، پست مهندسی ، باشگاه مرکزی ، کلگه ، چیت شویی ، نمره یک ، با میانگین مجموع 47000مترمربع با اعتبار بالغ بر 35 میلیارد تومان پروژه‌ای آسفالت. ترمیم و روکش آسفالت با پیشرفت فیزیکی میانگین مجموع 72.5٪ در مرحله اتمام پروژه ، تکمیل و یا روند احداث قرار دارد که این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی و  شهرداری انجام گردید.

وی در ادامه بر نقش مدیریت آبهای سطحی و سیلاب در اشائه بیماریهای عفونی و همچنین خرابی آسفالت اشاره کرد و افزود : تکمیل پل داریوش محمدی با اعتباردو‌میلیارد و چهارصد میلیون با 90% پیشرفت فیزیکی ، پروژه احداث دیوار کانال آبهای سطحی ریل وی با اعتبار هشتصد میلیون تومان با 70٪ پیشرفت فیزیکی، پروژه احداث کانال آبهای سطحی سطح شهرستان با اعتبار پنج میلیارد تومان 40٪ پیشرفت فیزیکی ، پروژه‌ احداث کانال آبهای سطحی منطقه شیخ‌آباد با اعتبار هشتصد میلیون تومان با 10٪ پیشرفت فیزیکی و زنده گیری سگ‌های بلاصاحب و هدایت جهت نگهداری در کمپ در حال انجام است و پروژه‌های چون جمع آوری و دفع پسماند با اعتبار ده میلیارد و سیصد میلیون تومان و ساماندهی خدمات رفاهی ورودی شهر با اعتبار دو میلیارد تومان از دیگر مواردی است که در مرحله برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار و پیش قرارداد دارد 

سخنگوی شورا در ادامه توضیحات خود‌ با شرح دیگر پروژه‌ها و طرحها ی شهرداری مسجدسلیمان گفت : خرید دستگاه امحاء زباله با اعتبار دو میلیارد تومان تکمیل خرید و همچنین تخریب احداث و زیباسازی میدان نمره یک با اعتبار نهصد میلیون تومان تکمیل  شدو است و پروژه‌های چون احداث دیوار حائل ورودی شهرستان با 90٪ پیشرفت فیزیکی ، اجرای احداث ساختمان بچینگ با اعتبار یک میلیارد تومان 70٪ پیشرفت فیزیکی ،  هم اکنون در مرحله تداوم روند تکمیل شدن پروژه قرار دارند .

وی در ادامه توضیحات خود اعلام کرد : پروژه احداث جاده فرودگاه با اعتبار بیست میلیارد تومان ، پروژه احداث آرامستان قطعه هنرمندان چهار میلیارد تومان ، پروژه ساماندهی ورودی شهر و خدمات رفاهی دو میلیارد تومان ، جمع آوری و دفع پسماند ده میلیارد و سیصد میلیون تومان ، تعمیر و بازسازی تجهیزات کشتارگاه دام چهار میلیارد تومان ، استاندارد سازی جایگاه CNG یک میلیارد تومان ، اورهال کارخانه سنگ‌شکن بااعتبار2میلیارد و400میلیون 70%درصد پیشرفت فیزیکی و کارخانه آسفالت با اعتبار 2میلیارد تومان  از دیگر پروژه‌های که در چشم‌انداز شهرداری تعریف شده است و در مرحله برگزاری مناقصه و پیش قرارداد قرار دارند.همچنین طراحی و مطالعات کوچه پزشکان در حال انجام می باشد.

عزیزقلی زمانپور در پایان با اشاره بر مشکلات مالی و اقتصادی موجود پیش روی شهرداری مسجدسلیمان خاطر نشان کرد : اعضای محترم و دلسوز شورای اسلامی شهر ، دکترآرش قنبری شهردار دلسوزوپرتلاش و پرسنل خدوم شهرداری مسجدسلیمان در صدد هستند تا با راه‌حل‌های کارشناسی بر اساس منطق و پژوهش مجموعه شهرداری را بسوی تحقق عدالت اجتماعی ، انضباط مالی ، تقویت نظارت و مقابله جدی با اعمال خلاف قانون سوق داده و عزم مدیرتی خود را برای حل مشکلات و قوای اعتماد میان شهروندان و شهرداری به کار گیرد و قطعا با یاری همشهریان فکور و صبور، شهری به مراتب پویاو زیباتر  در آینده نزدیک خواهیم داشت .بدیهی است در این طریق طولانی مشارکت شهروندان گر امی  را چشم انتظار و آرزومندیم.
این گزارش گامی هر چند کوچک در جهت معرفی عملکرد مجموعه شهرداری مسجدسلیمان می باشد.
عزیزقلی زمانپور:
عزیزقلی زمانپور سخنگوی شورا ورییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی  شهرمسجدسلیمان با اعلام لیست پروژه‌های عمرانی وخدماتی درصد  پیشرفت فیزیکی پروژه‌های فوق وعملکرد شهردار این شهرستان را قابل قبول عنوان کرد.

پروژه‌های آسفالت و بهسازی آسفالت و جاده سازی
1.پروژه آسفالت ، روکش آسفالت و بهسازی *منطقه 2* پنج میلیارد تومان «50/000/000/000 میلیارد ریال» با 100٪ پیشرفت پیشرفت فیزیکی تکمیل گردید.
شامل مینآفیس 4635متر مربع
محله ی سبز آباد 4170 متر مربع
2.پروژه آسفالت ، روکش آسفالت و بهسازی *منطقه 4* پنج میلیارد تومان «50/000/000/000 میلیارد ریال» با 75٪ پیشرفت فیزیکی 
پست مهندسی 3862 متر مربع
محله چیت شویی 6552 متر مربع
محله کولر شاپ 6624 متر مربع
میدان دانشگاه 2271 متر مربع
3.پروژه آسفالت ، روکش آسفالت و بهسازی *منطقه 3* پنج میلیارد تومان «50/000/000/000 میلیارد ریال» با 50٪ پیشرفت پیشرفت فیزیکی
دره اشکفت 858 متر مربع
دره اشکفت پشت آتش نشانی 1853 متر مربع
میدان پنج بنگله درب دادگاه 1198 متر مربع
پنج بنگله پل ارتباطی به هشت بنگله  2572 متر مربع
4.پروژه آسفالت ، روکش آسفالت و بهسازی *منطقه 1* پنج میلیارد تومان «50/000/000/000 میلیارد ریال» با 50٪ پیشرفت فیزیکی
2راه بی بییان تا 3راه پشت برج 6900 متر مربع 
تپه شهدای گمنام بی بی یان 2570 مترمربع 
بازارشوشتریها2400مترمربع
5.پروژه اجرای بلوار دوم (بهسازی و تعریض) جاده مالکریم با اعتبار پانزده میلیارد تومان «150/000/000/000 میلیارد ریال» با 45٪ پیشرفت فیزیکی در حال انجام است
6.پروژه احداث جاده فرودگاه با اعتبار بیست میلیارد تومان «200/000/000/000میلیارد ریال» در مرحله ی روند برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار می‌باشد
7.تخریب ، احداث و زیباسازی میدان نمره یک با اعتبار نهصد میلیون تومان «9000/000/000 میلیارد ریال» با 100٪ پیشرفت فیزیکی تکمیل گردید
✅ابنیه
8.پروژه تکمیل پل داریوش محمدی با اعتبار دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان «24/000/000/000میلیارد ریال» و با 90% پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی قرار دارد.
9.تکمیل ساخت ساختمان آتش‌نشانی بی بیان با اعتبار سه میلیارد و چهارصد میلیون تومان «34/000/000/000 میلیارد ریال» تعیین پیمانکار گردید و در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد .
10.احداث دیوار کانال آبهای سطحی با اعتبار پنج میلیارد تومان «50/000/000/000 میلیارد ریال» با 40٪ پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
11.بهسازی و تحکم تپه نمره یک با اعتبار شش میلیارد تومان «60/000/000/000شصت میلیارد ریال» تپه نمره یک فاز مطالعات و طراحی انجام پذیرفت،تملک منازل در حال انجام می باشد.
12.اجرای احداث ساختمان بچینگ یک میلیارد تومان «10/000/000/000میلیارد ریال» با 70% پیشرفت فیزیکی در حال انجام است
13.احداث کانال آبهای سطحی منطقه شیخ‌آباد با اعتبار هشتصد میلیون تومان «8/000/000/000میلیارد ریال» با 10٪ پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
14.احداث دیوار حائل ورودی شهرستان با اعتبار 700میلیون تومان «7/000/000/000میلیارد ریال» با 90٪ پیشرفت فیزیکی در حال انجام است
15.احداث دیوار کانال آبهای سطحی ریل وی با اعتبار هشتصد میلیون تومان «8/000/000/000میلیارد ریال» با 70٪ پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
16.احداث آرامستان قطعه هنرمندان چهار میلیارد تومان «40/000/000/000میلیارد ریال» در مرحله برگزاری مناقصه و تعیین پیش قرارداد می‌باشد
17.زنده گیری سگهای بلاصاحب و انتقال به کمپ نگهداری در حال انجام است
18.اورهال کارخانه سنگ‌شکن با اعتبار 2میلیاردو400میلیون، پیشرفت فیزیکی 70% و کارخانه آسفالت با اعتبار 2 میلیارد  در حال برگزاری روند مناقصه می باشد.
*دپومصالح رودخانه ای بالغ بر 20هزارتن
*تملک 1500تن قیر
19.خدمات رفاهی ساماندهی ورودی شهر دو میلیارد تومان «20/000/000/000میلیارد ریال» در حال برگزاری روند مناقصه می باشد
20.استاندارد سازی جایگاه CNG یک میلیارد تومان «10/000/000/000میلیارد ریال» در حال برگزاری روند مناقصه می‌باشد
21.جمع آوری و دفع پسماند ده میلیارد و سیصد میلیون تومان «103/000/000/000میلیارد ریال در حال برگزاری روند مناقصه
22.تعمیر و بازسازی تجهیزات کشتارگاه دام چهار میلیارد تومان «40/000/000/000میلیارد ریال» در مرحله برگزاری روند مناقصه می‌باشد


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

پاکستان: هیچ نظامی یا غیرنظامی ایرانی هدف قرار نگرفتند

رئیس‌جمهور در دیدار اقشار و منتخبین شهرستان فیروزکوه: دولت به دنبال اولویت‌بندی کمبودها و مشکلات و سپس حل آن‌هاست

پیام مهدی طارمی برای مردم فلسطین

امیرعبداللهیان: هیچ تعارفی با طرف‌های تروریستی در پاکستان و عراق نداریم

اقدام دولت برای حمایت از مستمری‌بگیران

بهره‌مندی هنرستانیها از یک ماه کسری خدمت «سربازی»

یارانه یک میلیونی برای کودکان دارای اختلال رشد 5 دهک اول/ارزیابی 3 ماهه وضعیت رشد کودکان

وزیر دفاع : روسیه باید موضوع تمامیت ارضی ایران را رعایت کند

پالایشگاه‌های چینی برای خرید نفت ارزان راه افتادند

بازار سرمایه و کنترل تورم و نقدینگی و رشد تولید به قلم دکتر جواد درواری

تدوین تله فیلم *خط قرمز*به تهیه کنندگی عباس جاهد در استان اردبیل به پایان رسید

توافق نهایی با هند برای توسعه بندر چابهار

گزارش شرکت مالک نفت‌کش توقیف‌شده آمریکایی از وضع سلامتی گروه کارکنان آن در ایران

در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه هند امیرعبداللهیان اعلام کرد: هشدار ایران به آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی

از سرگیری مرمت پل‌بند تاریخی لشکر شوشتر

امیرعبداللهیان: محاسبه رژیم اسراییل در مورد حماس غلط بود/ به نیروهای مقاومت دستور نمی‌دهیم

مرگ دانشمند ایرانی در یک حادثه

ثبت بالاترین مقدار تولید نفت ایران پس از تحریم‌ها

حذف یارانه تعدادی از یارانه بگیران در دی ماه/ ماجرا چیست؟

تراکتور به دور از حواشی به سمت موفقیت

مصرف سرانه نان در کشور سالی 170 کیلوگرم؛ نان ناسالم چه بلایی سر بدن می‌آورد؟

ویتامین‌ها از طریق مکمل‌ها تأمین نمی‌شوند

ابطال شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان از سوی دیوان عدالت اداری

ارتش آمریکا: 16 نقطه یمن را هدف قرار دادیم

آیا شما یک آدم سمّی هستید

واکاوی یک تراژدی / نابغه ای در لجنزار

آغاز جلسه دادگاه لاهه برای پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه

ارتش یک نفتکش آمریکایی را در دریای عمان توقیف کرد

همدان پایتخت گردشگری آسیا شد

مدیرعامل مرکز مبادله طلا و ارز خبر داد تخصیص اسکناس کشور مبدأ به مسافران تا عید نوروز

طرح آمریکا برای منطقه «بعد از جنگ غزه» با همکاری عربستان

فرصت 2 ماهه بانک مرکزی برای کاهش رشد پایه پولی و نقدینگی

اولین نشست کمیته فلسطین APA رئیس پارلمان کشورهای عربی: ساکنان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شریک جرم هستند

استارت پروژه «نبیل باهویی ٢» با حضور برانکو

وزیر کشور: انفجار تروریستی در کرمان خارج از رینگ حفاظتی مراسم بود

ادغام تعرفه رای دو انتخابات 1402

211 شیء تاریخی ایران در چین

طرح جامع مدیریت دریاچه نمک به تصویب رسید مخبر: دولت با جدیت به دنبال حل مشکلات حمل و نقل عمومی است

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم قم: دشمن سیاست «بیرون کشاندن مردم ایران از صحنه» را پیگیری می‌کند

تعلیق از خدمت 4 کارمند شهرداری دزفول

آخرین وضعیت ثبت‌نام در کاروان‌های حج

استفاده از معلم آقا در دبیرستان‌های دخترانه؛ نیازمند مجوز/ تعیین تکلیف مدیران زن مدارس پسرانه

ماجرای ارسال پیامک برای متقاضیان شیرخشک

دبیر هیات بادبانی استان هرمزگان: گسترش گردشگری ورزش‌های دریایی در هرمزگان یک ضرورت است

آغاز دور جدید گرانفروشی بلیت هواپیما؛ بلیت هواپیما به نرخ مصوب نیست

قوه قضاییه: حکم بخش دوم پرونده هواپیمای اوکراینی صادر شد/ متهم ردیف اول بازداشت است

کشف شیشه و هیروئین از یک خودروی سواری در هندیجان

بارورسازی ابر‌ها برای کشوری وسیع همچون ایران اجرایی و عملی نیست

کنعانی: مسئله دریای سرخ معلول است؛ علت نیست/ تدوین سند همکاری با روسیه در گام‌های نهایی است

اختلاف نظر درباره بدهی 100 میلیارد دلاری