آخرین مطالب

گزارش خانه ملت از نظارت میدانی نمایندگان استان خوزستان (قسمت چهارم)؛

گزارش خانه ملت از نظارت میدانی نمایندگان استان خوزستان (قسمت چهارم) فرهنگی - اقتصادی - سیاسی - اجتماعی - خوزستان - بخش ویژه صبح ملت نیوز - محیط زیست

گزارش خانه ملت از نظارت میدانی نمایندگان استان خوزستان (قسمت چهارم)

  بزرگنمایی:
تلاش برای عملیات آسفالت و زیرسازی روستاهای اروندکنار و آبادان/رایزنی گسترده برای اجرای طرح تفصیلی شهر مسجد سلیمان/پیگیری اجرای مجتمع دامپروری ۴۰۰ راس دامی در شهر امام دزفول


گزارش خانه ملت از نظارت میدانی نمایندگان استان خوزستان (قسمت چهارم)؛
تلاش برای عملیات آسفالت و زیرسازی روستاهای اروندکنار و آبادان/رایزنی گسترده برای اجرای طرح تفصیلی شهر مسجد سلیمان/پیگیری اجرای مجتمع دامپروری 400 راس دامی در شهر امام دزفول
اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان در سرکشی از حوزه‌های انتخابیه، به صورت گسترده ضمن بازدید و بررسی مشکلات استان، نشست‌هایی را با مسئولان مربوطه جهت حل مشکلات حوزه‌های انتخابیه برگزار کردند.
استان خوزستان
به گزارش  صبح ملت به نقل از  خبرگزاری خانه ملت؛ اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان در سرکشی از حوزه‌های انتخابیه، به صورت گسترده ضمن بازدید و بررسی مشکلات استان، نشست هایی را با مسئولان مربوطه جهت حل مشکلات حوزه‌های انتخابیه برگزار کردند.

 

احصاء نواقص فاز یک طرح 550 هکتاری مقام معظم رهبری

جلیل مختار نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در زمان سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود، گفت: در روزهای اخیر جلساتی با وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین ،مدیرعامل شستا و مدیرعامل پتروشیمی آبادان داشتیم در این نشست‌ها درخواست تشکیل شورای در پتروشیمی آبادان، افزایش و ارتقاء حقوق کارکنان پتروشیمی، درخواست تبدیل وضعیت کارگران روزمزد به قراردادی، اجرای  طرح فاز دو توسعه پتروشیمی آبادان تا٣٠٠ تن در روز، درخواست انتقال شرکت لوله پلیکا به پتروشیمی آبادان، درخواست و پیشنهاد در اجرای صنایع پایین دستی از pvc مانند کیسه های خون، پلاستیک فیلم ها، گلخانه‌ای هفت لایه‌ای، انواع کارت‌های اعتباری و مالی، تولید لوله و اتصالات کامپاند مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

جلیل مختار
 پیگیری ساخت بزرگترین مجموعه ورزشی روباز استان خوزستان

نماینده مردم آبادان افزود: پیگیر تکمیل ساخت بزرگترین مجموعه ورزشی رو باز استان خوزستان در آبادان با 33 هزار مترمربع واقع در بلوار ساحلی امام حسین(ع) هستیم. اعتبارات این پروژه ورزشی از سال گذشته توسط وزارت نفت تامین شد. تامین اعتبار مرحله اول 7 میلیارد تومان بود در حال حاضر پیگیر اعتبارات فاز دوم این مجموعه ورزشی هستیم امیدوارم تا خرداد 1401 این پروژه به مرحله بهره برداری برسد.

آسفالت روستای نصار اروندکنار شروع شد

مختار در ادامه تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد آغاز عملیات اجرایی آسفالت دهستان نصار در اروندکنار هستیم، در راستای توجه ویژه مناطق محروم در بخش روستایی و تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بسته شده بود مبنی بر عملیات آسفالت 10روستای آبادان مجموع روستاهای بخش اروندکنار با بیش از 4٠ هزار متر مربع عملیات زیرسازی و جدول کاری در حال انجام و در شرف اتمام است. لازم به ذکر است که این روستاها شامل نهر ازرق، رفیع، نهر حمید، نهر سن، نهر مچری، نهر ابوفلفل، کوت نصار، نهر عوج البوحیه، نهرعوج البوصید، نهر ابو عبود می شود.

افتتاح فاز سوم پروژه اروند کنار به آبادان

وی در ادامه یادآور شد: آیین کلنگ زنی و افتتاح فاز سوم پروژه جاده اروندکنار به آبادان صورت پذیرفت، تکمیل پروژه جاده اروندکنار به آبادان ردیف ملی نداشت ولی با پیگیری‌های انجام شده از طریق ماده 23 برنامه و بودجه در ردیف ملی قرار گرفت و امسال نیز در سه فاز کار خود را شروع کرده است.

احصاء نواقص فاز یک طرح 550 هکتاری مقام معظم رهبری

عضو کمیسیون عمران خاطر نشان کرد: طی نشست‌های صورت گرفته به دنبال احصاء نواقص فاز یک طرح 550 هکتاری مقام معظم رهبری شامل آبیاری، تسطیح و آماده سازی زمین‌های کشاورزی در شهرستان آبادان هستیم که مقرر گردید کار گروهی تشکیل شود تا تمام موارد عنوان شده مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوانیم مشکلات کشاورزان را حل کنیم.

 

طرح جامع شهر مسجدسلیمان در دستور کار قرار گرفت

علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در زمان سرکشی به حوزه‌های انتخابیه، گفت: با پیگیری صورت گرفته استمرار فعالیت‌ها در جاده تمبی چمفراخ(چوب سرخ) در دستور کار قرار گرفت، برای این پروژه که 3100 متر طول و 7متر عرض دارد، مبلغ 3 میلیارد و 850 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است. با تکمیل این پروژه مشکلات تردد و دسترسی روستا‌های چوب سرخ، تمبی چمفراخ، تلمبن پنبه کار، تمبی، چهاربیشه و اکبرآباد بخش گلگیر مسجدسلیمان با جمعیتی حدود 2 هزار نفر به مرکز شهرستان در این بخش از مسیر مرتفع شد.

علیرضا ورناصری قندعلی
 اتمام عملیات نصب ستون‌های سازه فلزی ترمینال فرودگاه مسجد سلیمان

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: اتمام عملیات نصب ستون‌های سازه فلزی ترمینال فرودگاه مسجد سلیمان بعد از حدود 60 سال از آخرین پروازهای شرکت نفت مجددا احیا فرودگاه در حال راه اندازی است ، احداث فرودگاه مسجدسلیمان به طور حتم نقش موثری در توسعه و رونق این منطقه داشته و بخش عمده‌ای از مشکلات تردد را در این شهرستان برطرف می سازد؛ طرح تفصیلی شهر مسجدسلیمان پس از سال‌ها در کمیسیون ماده 5 به تصویب رسید.

طرح جامع شهر مسجدسلیمان در دستور کار قرار گرفت

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از ابلاغ ‌طرح جامع شهر مسجدسلیمان در سال ٨٥، طی سال‌های گذشته هیچگونه بازنگرى در آن صورت نگرفت که با پیگیری‌های صورت گرفته  طرح تفصیلى شهرى پس از اخذ مصوبات لازم از شوراى عالى معمارى و شهرسازى در اسفندماه ٩٩ در دستور کار اداره راه و شهرسازى شهرستان مسجدسلیمان قرار گرفت و در تاریخ 17 آبان ماه سال جاری مصوبه کمیسیون ماده ٥ را اخذ نمود.

مشکلات طرح جامع شهر مسجدسلیمان بررسی شد

 نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: مشکلات عمده این طرح که در طرح تفصیلى جدید اصلاح شد شامل؛ اسکن هوایى شهر در سال جارى، تعیین کاربرى ها مطابق وضع موجود، الحاق محلاتى همچون شهرک سیمرغ هشت بنگله، راه بند هشت بنگله، مالکریم، شهرک الحاقى امام حسین جهت زلزله زدگان،الحاق ٣٠ هکتار از اراضى ملى به شهر در منطقه چم آسیاب جهت طرح‌هاى جهش تولید مسکن، اصلاح خط محدوده شهرى و قرارگیرى تمامى خانه‌هاى ساخته شده خارج از محدوده در درون محدوده شهر در طرح جدید، اصلاح معابر شهرى مطابق توپوگرافى و وضع موجود، تعیین تکلیف اراضى ٥٠ هکتارى هوانیروز ( شهرک پرواز) و الحاق شهرک تانکسازى به مساحت ١٣ هکتار و شهرک چهاربیشه ارتش ( خوابگاه ارتش) به مساحت ١٨ هکتار به شهر، تعیین کاربرى مسکونى شهرک مهندسین جنب پل سینا که مشکل ١٠ ساله سهامداران این تعاونى‌ها با تصویب طرح برطرف گردید .

3 هزارهکتار از اراضى تحت تملک دولت  در طرح کاداستر داراى سند تک برگ شدند

 وی ادامه یادآور شد:  سطح ١ مطالعات بافت فرسوده شهر مسجدسلیمان نیز مصوبه دریافت کرده است که در حال حاضر شرکت مشاور در حال مطالعات سطح ٢ این طرح است؛ضمن اینکه حدود ٣٠٠٠ هکتار از اراضى تحت تملک دولت امسال در طرح کاداستر در ٥ قطعه داراى سند تک برگ شدند.

 

تحویل یک دستگاه خودرو عملیاتی به هلال احمر دزفول 

سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری افتتاح پایانه بار فرودگاه دزفول، ارسال بار هوایی داخلی از دزفول به مقصد شهر‌های دیگر و از فرودگاه‌های دیگر به مقصد دزفول انجام خواهد شد و این اقدام در زمینه توسعه فرودگاه دزفول بسیار حائز اهمیت است.

سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری
توزیع 6 هزار بسته تحصیلی، معیشتی و پزشکی بین دانش آموزان

نماینده دزفول افزود: به همت خیرین شهرستان دزفول و همدلی برگزار و 6 هزار بسته تحصیلی، معیشتی و پزشکی بین دانش آموزان توزیع شد. با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید و در آستانه بازگشایی مجدد مدارس؛ این تعداد بسته نوشت افزار به ارزش یک میلیارد تومان جهت توزیع بین دانش آموزان نیازمند اجرایی شد و همچنین در راستای مرمت و بازسازی پل باستانی دزفول، تفاهم‌نامه‌ای میان اداره کل میراث فرهنگی خوزستان و خیران دزفول منعقد شد.

تحویل یک دستگاه خودرو عملیاتی به هلال احمر دزفول 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یک دستگاه خودرو عملیاتی در راستای عملیات‌های امداد و نجات در مناطق کوهستانی و روستاهای دورافتاده به هلال‌احمر دزفول تحویل داده شد، این موضوع را از مدت‌ها قبل پیگیری کرده بودیم که خوشبختانه به سرانجام رسید و همچنین با تلاش‌های صورت گرفته شاهد آغاز اجرای پروژه تامین برق روستاهای یعقوب در بخش چغامیش هستیم.

مشکلات کشاورزان مورد بررسی قرار گرفت

نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در دیدار با وزیر کشاورزی موضوعات مهمی از جمله تامین کود کشاورزان به منظور کشت سبزی و صیفی، حفظ یکپارچگی اراضی کشاورزی شهرستان دزفول و همکاری با انجمن های صنفی و همچنین تامین اعتبار و پرداخت خسارات کشاورزی ناشی از خشکسالی مطرح شد که این موارد با موافقت و دستور مساعد وزیر جهاد کشاورزی همراه بود و همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته اولین سری از تجهیزات بیمارستان خیبر به این بیمارستان تحویل داده شد.

پیگیری کلنگ زنی مجتمع دامپروری 400 راس دامی در شهر امام دزفول 

آوایی در ادامه تاکید کرد: طی آئینی با حضور مسئولان شهرستان دزفول، آئین کلنگ زنی مجتمع دامپروی 400 راس دامی در شهر امام دزفول کلنگ زنی شد. این مجتمع در زمینی به مساحت 11 هکتار و پس از پیگیری سید احمد آوایی نماینده مردم شریف شهرستان دزفول توسط شهرداری شهر امام از یکی از شرکت‌های کشت و صنعت دزفول خریداری و پس از اخذ مجوزهای لازم جهت احداث مجتمع دامپروری عملیات اجرای آن کلنگ زنی شد.

احداث کلانتری مهرشهر دزفول صادر شد 

نماینده مردم در مجلس یازدهم یاد آور شد: پس از پیگیری‌های یک ساله در راستای افزایش امنیت در شهرستان دزفول، رتبه نیروی انتظامی این شهرستان از 17 به 18 و در سطح مراکز استان ارتقا یافت و همچنین پس از جلسات مکرر با مسئولان ارشد و سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، مجوز احداث کلانتری در منطقه مهرشهر دزفول با 20 هزار نفر جمعیت صادر شد./

پایان پیام





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

پاکستان: هیچ نظامی یا غیرنظامی ایرانی هدف قرار نگرفتند

رئیس‌جمهور در دیدار اقشار و منتخبین شهرستان فیروزکوه: دولت به دنبال اولویت‌بندی کمبودها و مشکلات و سپس حل آن‌هاست

پیام مهدی طارمی برای مردم فلسطین

امیرعبداللهیان: هیچ تعارفی با طرف‌های تروریستی در پاکستان و عراق نداریم

اقدام دولت برای حمایت از مستمری‌بگیران

بهره‌مندی هنرستانیها از یک ماه کسری خدمت «سربازی»

یارانه یک میلیونی برای کودکان دارای اختلال رشد 5 دهک اول/ارزیابی 3 ماهه وضعیت رشد کودکان

وزیر دفاع : روسیه باید موضوع تمامیت ارضی ایران را رعایت کند

پالایشگاه‌های چینی برای خرید نفت ارزان راه افتادند

بازار سرمایه و کنترل تورم و نقدینگی و رشد تولید به قلم دکتر جواد درواری

تدوین تله فیلم *خط قرمز*به تهیه کنندگی عباس جاهد در استان اردبیل به پایان رسید

توافق نهایی با هند برای توسعه بندر چابهار

گزارش شرکت مالک نفت‌کش توقیف‌شده آمریکایی از وضع سلامتی گروه کارکنان آن در ایران

در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه هند امیرعبداللهیان اعلام کرد: هشدار ایران به آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی

از سرگیری مرمت پل‌بند تاریخی لشکر شوشتر

امیرعبداللهیان: محاسبه رژیم اسراییل در مورد حماس غلط بود/ به نیروهای مقاومت دستور نمی‌دهیم

مرگ دانشمند ایرانی در یک حادثه

ثبت بالاترین مقدار تولید نفت ایران پس از تحریم‌ها

حذف یارانه تعدادی از یارانه بگیران در دی ماه/ ماجرا چیست؟

تراکتور به دور از حواشی به سمت موفقیت

مصرف سرانه نان در کشور سالی 170 کیلوگرم؛ نان ناسالم چه بلایی سر بدن می‌آورد؟

ویتامین‌ها از طریق مکمل‌ها تأمین نمی‌شوند

ابطال شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان از سوی دیوان عدالت اداری

ارتش آمریکا: 16 نقطه یمن را هدف قرار دادیم

آیا شما یک آدم سمّی هستید

واکاوی یک تراژدی / نابغه ای در لجنزار

آغاز جلسه دادگاه لاهه برای پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه

ارتش یک نفتکش آمریکایی را در دریای عمان توقیف کرد

همدان پایتخت گردشگری آسیا شد

مدیرعامل مرکز مبادله طلا و ارز خبر داد تخصیص اسکناس کشور مبدأ به مسافران تا عید نوروز

طرح آمریکا برای منطقه «بعد از جنگ غزه» با همکاری عربستان

فرصت 2 ماهه بانک مرکزی برای کاهش رشد پایه پولی و نقدینگی

اولین نشست کمیته فلسطین APA رئیس پارلمان کشورهای عربی: ساکنان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شریک جرم هستند

استارت پروژه «نبیل باهویی ٢» با حضور برانکو

وزیر کشور: انفجار تروریستی در کرمان خارج از رینگ حفاظتی مراسم بود

ادغام تعرفه رای دو انتخابات 1402

211 شیء تاریخی ایران در چین

طرح جامع مدیریت دریاچه نمک به تصویب رسید مخبر: دولت با جدیت به دنبال حل مشکلات حمل و نقل عمومی است

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم قم: دشمن سیاست «بیرون کشاندن مردم ایران از صحنه» را پیگیری می‌کند

تعلیق از خدمت 4 کارمند شهرداری دزفول

آخرین وضعیت ثبت‌نام در کاروان‌های حج

استفاده از معلم آقا در دبیرستان‌های دخترانه؛ نیازمند مجوز/ تعیین تکلیف مدیران زن مدارس پسرانه

ماجرای ارسال پیامک برای متقاضیان شیرخشک

دبیر هیات بادبانی استان هرمزگان: گسترش گردشگری ورزش‌های دریایی در هرمزگان یک ضرورت است

آغاز دور جدید گرانفروشی بلیت هواپیما؛ بلیت هواپیما به نرخ مصوب نیست

قوه قضاییه: حکم بخش دوم پرونده هواپیمای اوکراینی صادر شد/ متهم ردیف اول بازداشت است

کشف شیشه و هیروئین از یک خودروی سواری در هندیجان

بارورسازی ابر‌ها برای کشوری وسیع همچون ایران اجرایی و عملی نیست

کنعانی: مسئله دریای سرخ معلول است؛ علت نیست/ تدوین سند همکاری با روسیه در گام‌های نهایی است

اختلاف نظر درباره بدهی 100 میلیارد دلاری